Kontrollrummet

Vengeance Essential House Vol.2 - Svensk återförsäljare?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Lådan

  • StaySolid
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 930
    • Visa profil
    • Min sida
Jag har letat efter en svensk återförsäljare till samplingsbibloteket Vengeance Essential House Vol.2 !
Men jag hittar då inga !

Någon som vet?
http://web.me.com/julle128


Utloggad coyster

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
Enklast tror jag det blir att beställa direkt från Tyskland, det gick fort och utan problem. Man kunde t.o.m. följa leveransen under vägen (Mail)! Lägg din order, betala med kort och vänta några dagar (tror det tog en 5-7 dagar), tuta o kör :)

Mv.h. Coyster.


Utloggad Lådan

  • StaySolid
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 930
    • Visa profil
    • Min sida
Enklast tror jag det blir att beställa direkt från Tyskland, det gick fort och utan problem. Man kunde t.o.m. följa leveransen under vägen (Mail)! Lägg din order, betala med kort och vänta några dagar (tror det tog en 5-7 dagar), tuta o kör :)

Mv.h. Coyster.

Okey.

Hmm, har jue bara visa electron, så kan jue bli svårt alltså!

http://web.me.com/julle128


Utloggad coyster

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 5
    • Visa profil
Electron har väl sina begränsningar!? :( Har sett någon butik i Sverige som sålde "Vengeance club vol-1". Borde ju i.s.f. gå att få tag på "house vol 2". Ska luska lite i det, men nu måste jag och sota en korv och ta nån bira. Ha det!!!!


Utloggad tsmalmbe

Jag godtog ett svar eftersom ett sådant fanns, och tråden verkar ha dött.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Linus

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 51
  • Ljudtekniker/radioproducent
    • Visa profil
Du kan beställa den genom Deals Online och så skickas den till valfri 4Sound eller Musikbörsen...
Det väljer du i beställningsformuläret.