Hoj, jag tyckte inte riktigt helikopterljud o de där skriken och så (vilket upprepas) var så ballt, kunde lika gärna gå bort.
Trumljudet gillar jag inte, jag är glad att jag aldrig skaffat EZ, använd AD fullt ut vettja 
Det var något prat i början som jag inte riktigt hörde.
Punk vet jag inte, mer 'protest' då.
Sången är ju grym, lite Lemmy
och låtiden för övrigt, låter tungt o bra.
Solot var väl lite lamt, du kanske kan hamra på med lite bends o gnissel o lite yl? 
Tyvärr kan ju inte allt falla alla på läppen.. Jag älskar "kriget" i början. Men det är förmodligen för att det är mitt första försök till att starta en låt med externa effekter.. However!
Jag gillar EZ skarpt.. Visst uppskattar jag också AD, men med tanke på vad dessa trumpluggar kostar så... Jag avaktar nog med vidare inköp av pluggar och lägger hellre mina besparingar på egna (riktiga) trummor.. Det är ju trots allt trummis jag är från grunden.
Vad gäller sången - tack som tusan!! Jag gillar den inte själv och pratade precis med min fru (vid middagsbordet) hur jag skulle komma ifrån den.. Men, hon säger (som så många här) att det låter bra, så jag kanske måste behålla den??!?
Solot är tvärkasst.. Men i morgon kommer min vän Peter och hälsar på (han solar på några av mina låtar, bl.a. "Sicko" och är grym) och jag hoppas att han vill ta sig an även denna!??
För övrigt - tack för att Du tog Dig tid att göra en komplett analys.. Det uppskattas!!
« Senast ändrad: 30.10.2009, 00:11:00 by hogge »
HOGGEZ ORKESTEr http://www.facebook.com/hoggez