Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "The Warsong"

<< < (12/14) > >>

hogge:
Tack Mike.. Som vanligt har Du huvudet på skaft..
Jag tycker också om solot, han är ju duktig han, men samtidigt så är det något som stör mig.. Du kan vara problemet på spåret känns det som..

karl:
sounds good to me....en del körer kan sitta ihop lite bättre men bra vox och bra melodier....gör du bara låtar åt detta hållet? Är dåligt inlyssnad på dig men får tydligen kolla in mer...nice som sagt / karl B)

hogge:
Hej Karl & tack..
Näe, jag är ännu en sökare  :rolleyes:
Detta är min andra låt åt punkhållet.. Mest blir det pop och lite rock. Sen är det hårdrock tillsammans med en samarbetspartner från Karlskoga. Då går vi under arbetsnamnet Atomic Rain. Men än så länge har vi bara hunnit med en (1) låt tillsammans..

lnetzel:
Du har inte hört Thåström nått va?:)

Skippa krigsgrejen i början, fattar vad du vill men det låter lite för "kolla jag har en sampler" om du fattar vad jag menar. Det förstör en annars riktigt cool låt, för mig i alla fall

Du har ju skön röst och funkar väldigt bra med denna refräng! Tycker även det "abrypta" slutet är tufft. Allt måste inte har "Radio Edit" slut. Bra jobbat!

hogge:

--- Citat från: lnetzel skrivet 02.11.2009, 23:16:31 ---Du har inte hört Thåström nått va?:)

Skippa krigsgrejen i början, fattar vad du vill men det låter lite för "kolla jag har en sampler" om du fattar vad jag menar. Det förstör en annars riktigt cool låt, för mig i alla fall

Du har ju skön röst och funkar väldigt bra med denna refräng! Tycker även det "abrypta" slutet är tufft. Allt måste inte har "Radio Edit" slut. Bra jobbat!

--- Slut citat ---

HAHA.. Vem har inte hört Thåström? Men sedan han lämnade Ebba Grön har jag aldrig lyssnat på honom.
Jag förstår att några inte gillar inledningen på låten, men än så länge gillar jag det. Men jag får lyssna några gånger till så får vi se..

Tack lnetzel  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion