Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "The Warsong"
Gurano:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 27.10.2009, 14:31:37 ---Vi skulle ju vara ärliga och det är jag, holy smokes vilket oväsen! :o Säkert grym punk men det är jag inte rätt person att bedömma. Kom inte närmare punken när det begav sig än att jag tryckte in en bakåtvikt säkerhetsnål i munnen varpå far min var på väg att göra något dumt... ^_^
--- Slut citat ---
Själv kom jag punken tämligen nära - när det begav sig B). Jag tycker snarare att detta var mindre punk än i din förra låt (nu mer rock), men inte desto mindre bra, den har åtminstone en god potential :).
Personligen tycker jag att introt är för långt - borde smälla på lite snabbare
och sedan tycker jag att trummorna är för kontrollerat intensiva i den korta refrängsnutten som nu finns.
Faan jag vill oxå göra en punklåt, bá för det!
Ha det
Gurano
hogge:
--- Citat från: Gurano skrivet 27.10.2009, 15:40:50 ---Faan jag vill oxå göra en punklåt, bá för det!
Ha det
Gurano
--- Slut citat ---
Tjena Gurano & tack!.. Det stämmer nog att det är lite mindre punk här.. Men jag ska nog inte fokusera så mycket på genre, jag ska bara göra sånt jag tycker är kul helt enkelt..
Jag har ju dessutom en hel del att pilla med på denna, så vi får se hur det blir när det blir klart.. Dock gillar jag det långa introt.. Tanken är att den ska handla om Irak-kriget.. men det återstår också att se..
Vad gäller punklåt Gurano - kör igång.. Det skulle vara kul att höra från en riktig punkare, inte någon "smygis" som jag.. :rolleyes:
Gurano:
Jo det skulle jag gärna göra, men min arm tillåter inte att jag spelar gura ännu - men jag får ha punklåten innestående tills jag når strängarna :)
Ha de
Gurano
brynte:
faan va gött, Hogge;)
håller me Gurano om att introt e lite väl långt (själva låten börjar ju inte förrän efter ca 45 sek, så ja hann me å tänka: va faan eee de här???:O ... gillar egentligen såna intron, men...) , men tycker du har en väldigt bra låt på g här!
kortare intro, snygg refräng å de blir grymt de här;)
gillar din sång! rejält me "ulke-rasp":)
hogge:
--- Citat från: Gurano skrivet 27.10.2009, 16:23:02 ---Jo det skulle jag gärna göra, men min arm tillåter inte att jag spelar gura ännu - men jag får ha punklåten innestående tills jag når strängarna :)
Ha de
Gurano
--- Slut citat ---
OK.. Well, krya på armen (snabbt)...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida