Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "The Warsong"
brynte:
håller me Gurano igen (i allt);)
hogge:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2009, 18:54:50 ---Det är riktigt bra ljudbild för öset. Men jag lyssnar inte själv för mycket på sånt ös (tror jag).
--- Slut citat ---
Oj va skoj.. TACK!!
Det är första gången någon skrivit att jag fått till en riktigt bra ljudbild - detta utan att H-Mike lotsat mig igenom låten..
hogge:
--- Citat från: brynte skrivet 28.10.2009, 18:55:27 ---håller me Gurano igen (i allt);)
--- Slut citat ---
Det är till att göra det enkelt för sig :lol:
Men det uppskattas likväl.. :P
Gurano:
--- Citat från: hogge skrivet 28.10.2009, 16:22:52 ---
--- Citat från: Gurano skrivet 28.10.2009, 01:25:45 ---men jag skulle föredra en annan "kanske rappare" sologura/slinga?
--- Slut citat ---
Oj.. Måste ha rökt gamla bildäck igår... Fattar precis vad Du menar nu!! Jag hatar verkligen den där slöa sologuran.. Huvva!!
--- Slut citat ---
Hehe
Kul att kunna vara hjälptyckare!
Du kan ju alltid "hämnas" när jag lägger upp nåt ;)
Gurano
Kornstad:
Jag tror att det kommer bli bra det här.
Pangandet i introt är liiiite för långt. Tona ner det lite tidigare så att det inte blir så grötigt in i låten.
Vad snopen jag blev!! Tittade inte på spelaren utan njöt av en skön vers, gött sound ocg härlig sångröst. Låten byggs upp i andra halvan, refrängen närmar sig, närmar sig och.....??? Den dog? Blev det ngt fel? Kollade på spelaren och insåg den hemska sanningen. Låten ÄR ju så kort!!!
Ser med spänning fram emot mer! B)
Andréas
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida