Forum > Färdiga produktioner

Hogge - "The Warsong"

<< < (4/14) > >>

Gurano:
Ja ett betydlig bättre intro - mer intressant tycker jag  :) ,
men jag hade nog själv lagt kulsprutorna något tidigare och dragit igång musiken vid ca 16-17 på spelaren (dock bara en smaksak).

Sticket funkar (men jag skulle föredra en annan "kanske rappare" sologura/slinga?) detta är eg ingen kritik - bara en smaksak (igen) från min sida ;)

Ha det
Gurano

hogge:

--- Citat från: equality skrivet 28.10.2009, 01:24:21 ---Lyssnade av versionen i första inlägget högst upp. Hoppas det var rätt? Jäkla dramatik med den samiska(?) sången och helikopetern.
Kan inte säga dramtiken minskar precis med gurorna, skriken och din ursinniga rockröst. Vet ju inte riktigt vad detta syftar till
och därför svårt att ge förslag på förbättringar. Bådar ju gott och jag blir verkligen nyfiken på fortsättningen. Jäkla pondus i dina låtar! 

--- Slut citat ---

Faaasen så kul.. Tack snälla...
Den samiska sången är egentligen en arabisk bön  :lol: och syftet är (just nu, eller kommer att bli..) en kritisk röst mot det patetiska krig som Nato för i Irak...

va kul att Du är nyfiken på en fortsättning.. Det är jag med  :rolleyes:

tack för underbar kritik!!

hogge:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.10.2009, 01:25:45 ---Ja ett betydlig bättre intro - mer intressant tycker jag  :) ,
men jag hade nog själv lagt kulsprutorna något tidigare och dragit igång musiken vid ca 16-17 på spelaren (dock bara en smaksak).

Sticket funkar (men jag skulle föredra en annan "kanske rappare" sologura/slinga?) detta är eg ingen kritik - bara en smaksak (igen) från min sida ;)

Ha det
Gurano

--- Slut citat ---

Tack Gurano.. Jag gillar den nuvarande versionen och även det saktfärdiga solot.. Allt annat går ju så fort likson - och dessutom kan jag inte spela fortare än sådär (hehe).. men vi får se vad som händer. Låten är ju långt ifrån klar..

hogge:

--- Citat från: Gurano skrivet 28.10.2009, 01:25:45 ---men jag skulle föredra en annan "kanske rappare" sologura/slinga?

--- Slut citat ---

Oj.. Måste ha rökt gamla bildäck igår... Fattar precis vad Du menar nu!! Jag hatar verkligen den där slöa sologuran.. Huvva!!
Jag har även kortat ner längden på introt (för andra gången  :unsure:), men nu får det duga...

MaxB:
Det är riktigt bra ljudbild för öset. Men jag lyssnar inte själv för mycket på sånt ös (tror jag).

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion