Forum > Färdiga produktioner
Hogge - "The Warsong"
hogge:
--- Citat från: brynte skrivet 27.10.2009, 17:59:49 ---faan va gött, Hogge;)
håller me Gurano om att introt e lite väl långt (själva låten börjar ju inte förrän efter ca 45 sek, så ja hann me å tänka: va faan eee de här???:O ... gillar egentligen såna intron, men...) , men tycker du har en väldigt bra låt på g här!
kortare intro, snygg refräng å de blir grymt de här;)
gillar din sång! rejält me "ulke-rasp":)
--- Slut citat ---
Tack Brynte, så glad jag blir.. Eftersom både Du & Gurano tycker att introt är för långt, så kommer jag att korta ner det.. Jag blev så taggad efter att ha klippt och klistrat med olika ljud så jag ville ha med allt, hehe.. men fixar detta!
Återigen - TACK!
Eddi:
Ambivalent till introt som tidigare sagts men det ska ju kortas verkar det som - sen tycker jag det blir svensk rock med bra pump - ska bli kul att se vart du går - sista orden var "här står jag nu" :lol:
hogge:
--- Citat från: Eko skrivet 27.10.2009, 20:26:57 ---Ambivalent till introt som tidigare sagts men det ska ju kortas verkar det som - sen tycker jag det blir svensk rock med bra pump - ska bli kul att se vart du går - sista orden var "här står jag nu" :lol:
--- Slut citat ---
Hehe.. Jag vet inte vart jag ska än.. Men förhoppningsvis klarnar det snart :lol:
Tack EKO!
hogge:
Har kortat ner introt och är nog relativt klar med låten (grunden alltså).. Vad som krävs just nu är att få ihop sången på vers, refräng, & mix vilket jag hoppas kunna klara av i morgon..
Nytt intro!
[mp3=200,20,0,]http://www.neldehof.se/music/PUNK_3_091027_FB.mp3[/mp3]
Stick före sista refrängen
[mp3=200,20,0,]http://www.neldehof.se/music/PUNK_3_091027_FB2.mp3[/mp3]
equality:
Lyssnade av versionen i första inlägget högst upp. Hoppas det var rätt? Jäkla dramatik med den samiska(?) sången och helikopetern.
Kan inte säga dramtiken minskar precis med gurorna, skriken och din ursinniga rockröst. Vet ju inte riktigt vad detta syftar till
och därför svårt att ge förslag på förbättringar. Bådar ju gott och jag blir verkligen nyfiken på fortsättningen. Jäkla pondus i dina låtar!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida