Forum > Färdiga produktioner
Clemens-The Eternity
Åsa:
Ja nu funkar rösterna bättre ihop tycker jag, tycker fortf den ena ligger liite för högt, den som kommer in när spelaren slår över på 40 och så vidare då :) Men det är en smaksak ju.
Fint som tusan är det, drömskt, vackert och vemodigt....
Clemens:
--- Citat från: Kornstad skrivet 26.10.2009, 21:06:47 ---Mmmmmmm, skönt.
Kom på mig själv med att sluta lyssna och baraslappna av och känna istället.
Slutet kom do lite snopet och ryckte upp mig ur min sköna stämning. Kände inte att det var någon förvarning om att det var på väg att ta slut, utan det bara dog helt plötsligt.
Kanske var jag som försvann iväg för långt och missade det.
Får lyssna igen.
Andréas
--- Slut citat ---
Tjena andréas!
Kul att du gillar :) gjort om lite nu..kanske lite för tvärt slut i alla fall.. Tack ! C
Clemens:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 27.10.2009, 13:08:57 ---Vacker om än för mig väldigt mycket sorgemusik. Paden är kalas, den syntetiska rösten gillar jag inte, lite väl plastisk. Mixen och "rummet" som vanligt top notch.
--- Slut citat ---
Hello!
Ja..om pluggen låter lite "plastig" är det nog mitt fel..en hel vetenskap att få till ett naturligt spelsätt...man kan ändra uttryck och artikulation " on the fly " med hjälp av en oktav ner på klaviaturet..Rösterna spänner bara över "naturliga oktaver", går inte att pitcha fel med andra ord, finns allt möjligt "S" , "The" "M" och så vidare..tar ett tag innan det sitter skulle jag tro..
Tack! C
Clemens:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.10.2009, 13:21:33 ---Ahh..skitsnyggt MR C.
En baryton som brister ut i lite strofer emellanåt hade suttit gjutet.Jag ylar in några takter då mina magmuskler läkt ihop lite,nyopererad,så du får en hint om hur jag menar..
Mike
--- Slut citat ---
Tjena Mike!
Magmuskler som skall läka ihop..Hu!..vad har du råkat ut för? ja skulle ju vara kul att höra vad du menar :) Kul att du gillar! Tack /C
Clemens:
--- Citat från: MacTS skrivet 27.10.2009, 14:30:53 ---Inte nåt jag brukar lyssna på...men jag gillar det drömska och atmosfäriska. Skulle kunna tänka mig att ligga ner i en vattensäng och lyssna på denna och bara relaxa....jag gillade f.ö den syntetiska rösten
--- Slut citat ---
Kan va bra att rensa ur "metallöronen" i bland kanske? :) Tack! /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida