Forum > Demolåtar

Hogge - "Bye Bye"

<< < (6/7) > >>

hogge:

--- Citat från: MaxB skrivet 28.10.2009, 18:49:33 ---Youtubevideon och det ljudet tycker jag var klockrent. Kul att höra så här mycket energi!
Det här får några plus av mig även om jag är för gammal för punk  B)

--- Slut citat ---

Tack som sjutton!
Jag ångrar att jag tog bort megafonen.. Kommer nog att lägga tillbaka den!! Det kan gå så när man är lättpåverkad  :rolleyes:

"För gammal för punk!"
Välkommen i klubben  :P

tsmalmbe:
Fixa balanseringen. Fixa virveln. Och dista på basen, den passar lika bra in i låten som en steriliserad gaffel på en truck-stop...

hogge:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 29.10.2009, 00:20:49 ---Fixa balanseringen. Fixa virveln. Och dista på basen, den passar lika bra in i låten som en steriliserad gaffel på en truck-stop...

--- Slut citat ---

Din tok  :lol:
Jag vet inte ens vad "Fixa balanseringen" innebär..?
Vad virveln anbelangar så är det precis samma AD-virvel på denna som i "Projekt 2".. Den låt där Du tyckte EZ lät så bra  :P

tsmalmbe:
Den passar mindre bra i denna. Balanseringen mellan de olika instrumenten, det låter alltså inte som en bra orkester nu, eftersom orkestermedlemmarna har sina förstärkare på "fel volym". Det är vad jag menar med balansering.

hogge:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 29.10.2009, 00:30:26 ---Den passar mindre bra i denna. Balanseringen mellan de olika instrumenten, det låter alltså inte som en bra orkester nu, eftersom orkestermedlemmarna har sina förstärkare på "fel volym". Det är vad jag menar med balansering.

--- Slut citat ---

Aha.. Tack.. Och med "fel volym" menar Du då olika volym, eller fel nivå på volymen??

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion