Forum > Demolåtar

Hogge - "Bye Bye"

<< < (3/7) > >>

hogge:
Har nu fått punk - eller punk och punk - på hjärnan. Har redan en ny på gång  :P
Gillar musiken. Detta enkla, lite slamriga (för lite slammer enligt vissa) och okomplicerade soundet. Dock så är jag väl för gammal för att sitta och hitta på samhällskritika texter kanske? Det kan ju trots allt vara någon framtida arbetsgivare som hittar min sida och då är det ju inte så vettigt att sjunga om vidriga gubbar i kostym, när man själv är en, hehe
 :lol: :lol:

Nåja.. Seriöst.. Är det patetiskt att fortsätta på det här spåret, eller ska jag sy ihop en till?

Lyxvarianten:
Skriv en text om Livligare/bättre (demo)forum :D

"Ryggdunk och slag mot nerslagna artister!"

Gurano:

--- Citat från: hogge skrivet 27.10.2009, 11:55:52 ---.......Nåja.. Seriöst.. Är det patetiskt att fortsätta på det här spåret, eller ska jag sy ihop en till?

--- Slut citat ---

Sy ihop en till! - man är aldrig för gammal för punk - i alla fall inte jag :)

Ha de
Gurano

Harmonica mike:
Tjabba Hogge.

Punk,njaeeää sorry inte min påse..Ungefär lika långt dit som du har till blues..Så jag tycker att vi möts halvvägs - ROCK!

Mixen låter väl ungefär som de låtar av denna kategori som på ett märkligt sätt lyckats snirkla sig in genom mina hårt filtrerande och defensiva öron mot dylik musik  :lol: :P

Rock on mate,det låter bättre tycker jag  :)

Mike

jugas:
vicken dänga...kul :lol:

hur mycket ska man censurera sig själv...o varför??..man ska vara rädd om lusten o glädjen - låter som nån j-a sexrådgivare :D - i sitt skapande...
det är klart du ska göra punk med politiska texter om du har lust med det...om du ska göra det på scen är kanske inte lika självklart hehe...men vafan...annars finns ju pseudonymer, huvtröjor o solbrillor hehe...

nu fick jag en baskagge mitt i kolan som smackade omkring i en egen kommun...ner med den igen..gärna ett annat sound på den också - lite mer boff....refrängkören måste upp...

jag hör gärna nåt mer i den här stilen...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion