Forum > Färdiga produktioner

MaxB - The Queen - Tema Pink Floyd

<< < (12/17) > >>

Tokai:

--- Citat från: MaxB skrivet 14.11.2009, 12:45:59 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 13.11.2009, 20:17:58 ---
--- Slut citat ---
Det du skriver om "en riktig gura (för den låter samplad?)" gillar jag.
Vilken gura menar du, komp, slide, fills eller annat?

--- Slut citat ---
Tar tillbaka mitt påstående. Det är ju klart att alla gitarrena är på riktigt. Var nog kanske soundet på sliden som lät som det var tagit från nån slags ljudbibliotek, lite för vasst och distat, ett lite mer renare ljud hade jag nog föredragit.
Den akustiska guran låter kusligt lik originalet. Tycker också att bastonerna känns rätt. Good work, comrade!

MaxB:

--- Citat från: Tokai skrivet 14.11.2009, 16:31:01 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 14.11.2009, 12:45:59 ---
--- Citat från: Tokai skrivet 13.11.2009, 20:17:58 ---
--- Slut citat ---
Det du skriver om "en riktig gura (för den låter samplad?)" gillar jag.
Vilken gura menar du, komp, slide, fills eller annat?

--- Slut citat ---
Tar tillbaka mitt påstående. Det är ju klart att alla gitarrena är på riktigt. Var nog kanske soundet på sliden som lät som det var tagit från nån slags ljudbibliotek, lite för vasst och distat, ett lite mer renare ljud hade jag nog föredragit.
Den akustiska guran låter kusligt lik originalet. Tycker också att bastonerna känns rätt. Good work, comrade!

--- Slut citat ---

Japp, alla gitarrer är äkta. Jag har aldrig lärt mig spela samplad gura men övar slidegitarr ibland.
Mycket dist på sliden ja. Syftet är att få bra häng på tonen som spelas. Tack för synpunkter!

Eddi:
Kom=mer det en verre 7 av det här mästerverket eller är de=n klar att ladda =ner?

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 15.11.2009, 23:58:15 ---Kom=mer det en verre 7 av det här mästerverket eller är de=n klar att ladda =ner?

--- Slut citat ---

Dis is da final version!
Den e så grym att de finns inte  :P

Tackar som frågar!

Mein:
Denna låt är bland det bästa jag hört. Otroligt bra gjort!

/Mein

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion