Forum > Demolåtar

Avslappnad - Green Trolls

(1/3) > >>

Avslappnad:
Eller snarare sagt väldigt inspirerad av "Wish you were here" av Pink Floyd. Inte samma klass förståss, men jag hoppas att stämningen är ungefär lika...

Green Trolls

Hoppas att det blir lite fredagsmys eller möjligen lite fredagsflum... ;)

MaxB:

--- Citat från: Avslappnad skrivet 24.10.2009, 00:29:31 ---Eller snarare sagt väldigt inspirerad av "Wish you were here" av Pink Floyd. Inte samma klass förståss, men jag hoppas att stämningen är ungefär lika...

--- Slut citat ---

[mp3=200,20,0,left]http://www.sundsbacken.se/files/Green%20TRolls%20Acer%20Version-06_mastered.mp3[/mp3]

Tänk att här blir jag inspirerad. Jag vill också... Jag har också en låt med Em och Cmaj som bör passa för Pink-vibbar. Här hos dig hör jag någon pad i bakgrunden som jag måste hitta en motsvarighet till. Tack för inspiration!!!

Avslappnad:

--- Citat från: MaxB skrivet 24.10.2009, 13:37:56 ---
--- Citat från: Avslappnad skrivet 24.10.2009, 00:29:31 ---Eller snarare sagt väldigt inspirerad av "Wish you were here" av Pink Floyd. Inte samma klass förståss, men jag hoppas att stämningen är ungefär lika...

--- Slut citat ---

[mp3=200,20,0,left]http://www.sundsbacken.se/files/Green%20TRolls%20Acer%20Version-06_mastered.mp3[/mp3]

Tänk att här blir jag inspirerad. Jag vill också... Jag har också en låt med Em och Cmaj som bör passa för Pink-vibbar. Här hos dig hör jag någon pad i bakgrunden som jag måste hitta en motsvarighet till. Tack för inspiration!!!

--- Slut citat ---

Vad kul, tack MaxB! :)

Att inspirera gör mig jätteglad! :) Nu måste jag bara skaffa mig en schysst strata också. ;)

Avslappnad:
*** feedback bump ***

spacetrucker:
Var är trollen? :unsure:
Nu hör ja bara albatrosser och sånt. Jag gillar och gillar inte.
Lite svamlig mot slutet men "Edgar Froese" synt-partiet gillar jag, eller skall vi säga ända fram till slutet av synt-partiet gillar jag mycket. Sen låter det lite som om musikerna helst villa packa ihop och gå hem men ingen törs vara den första som slutar spela. Mot slutet när dom sen kommer dom överens om hur låten skall sluta blir det bättre igen.
Detta hörde jag alltså i denna låt. Får mig nog att tänka på Pink Floyd men också Fleetwood Mac.

Space

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion