Forum > Färdiga produktioner
1up - Moonlife!
1up:
Hej alla glada! :)
Tack för era sköna kommentarera allihopa!
Härligt att gitarren uppskattas, att texten lyckas fånga några och låten håller. :)
Den här låten verkar gillas uppenbarligen ur olika synvinklar! Dvs. den är lämpad att göra några olika mixar av. En som den är, en med sparsamt med prat & tillagd melodi. Ungefär. :)
Håller på med en ambient-platta just (håll utkik efter den i framtiden ;)) nu men ska försöka släppa två mixar om jag kommer åt.
Tack hjärligt alla som lyssna!
Kram, 1up (Som haft bredbandsavbrott i 30 timmar precis innan deklarationen skulle lämnas in också via just nätet. men men :))
Toby:
Detta är skitbra! Riktigt snyggt med dialogen ovanpå musiken. Jag går på magkänslan och ger - two thumbs up!
Man börjar självsvänga! B)
Trevlig helg
Toby
1up:
--- Citat från: Toby skrivet 04.05.2007, 19:22:36 ---Detta är skitbra! Riktigt snyggt med dialogen ovanpå musiken. Jag går på magkänslan och ger - two thumbs up!
Man börjar självsvänga! B)
Trevlig helg
Toby
--- Slut citat ---
Blir jätteglad du diggar. :) Då måste vi vara liiite lika i något avseende när du hör det jag åsyftade när jag la på snacket på låten, just på detta sätt. Skönt! Och ha en härlig helg själv!
Hälsar 1up,
(återigen i natten...)
tsmalmbe:
Ramlade över den här i min playlista igen...när får vi mera av den här genren?
1up:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 28.05.2007, 13:32:48 ---Ramlade över den här i min playlista igen...när får vi mera av den här genren?
--- Slut citat ---
Bra fråga. :) Vad är det för genre?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida