Forum > Demolåtar

Again and Again

<< < (2/3) > >>

MaxB:
Kul att du är ute och luftar dig Perra!

Jag har en arbetskollega som häromdagen berättade om en reklamfilm han satte musik till. Han och musikkompisarna jobbade dygnet runt under en helg för att bli klara till deadline på måndag. Orsaken till att de fick förfrågan var att han kände en på en reklamfirma som frågat Vikingarna men de hade begärt en halv miljon för att göra jobbet och det var lite för mycket. Arbetskollegan fick 120 000 kr för låten.

Emulator:
Håller med eko i allt han skrev :)

Skriver väl mest för att säga at det e sköj o se dig bland demosarna igen :)

Lyxvarianten:
Jag kunde riktigt höra hur japanarna skulle sjunga det här, och även om jag själv inte tycker att det var så utmärkande så känns det som att det är en sån låt som folk kan lyssna på bara för att det är "Det kända bandet, me dom snygga killarna" som sjunger den.
Ja menar hur bra är BSBs låtar egentligen? All musik låter så mycket bättre när det står 10 000 tjejer och lipar:P
Annars var låten väldigt välproducerad, och nu 5 min efter att jag stängt av kommer jag fortfarande ihåg hur den gick och det är ju ett pluss:D

Kornstad:
Den funkar ju inte för mig!!    :(
Alla andra låtar funkar som jag lyssnat på, men inte denna?

Andréas

djonas:
Skönt gung, gillar helt klart mest basen i den här låten.
JAPPsen sa alltså NEJ ;)...hmm jag säger nog JA!
Får känsla av sommar och sol när jag hör detta vilket får mig på bra humör i regnrusket. :D
Sweet // djonas

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion