Forum > Färdiga produktioner

Clemens feat PST Saints- Million Thoughts

<< < (3/3)

Clemens:

--- Citat från: Emulator skrivet 26.10.2009, 11:52:22 ---Jaha jodå, låter minsann helt ok, men jag håller med Jonnerstone angående handklapp.

HÄrligt at få jobba med sånt där må jag säga :)

--- Slut citat ---

Ja..det är kul, man får lite nya infallsvinklar. Ni är för gamla för det där med handklappet ( och jag oxo ) :P diggas hårt av kidsen.. /C

tsmalmbe:
Fittja, den enda stationen på snusktunnelbanan som inte omskrivits. Och där produceras det musik.

Det här är annars riktigt super duper fittja-rap, men. Rösten är tagen "nära" med fula effekter. Nånslags artificiell stereoexpander i refrängerna, såp att sången inte är i mitten, utan den är nästan utenför stereofältet. Det passar inte alls. Vers-sången är lite bättre, men också där borde sången vara simplistiskt. Såsom eminen. Enkel, klar, rak. Inga underligheter som modifierar röstens timbre.

Men annars var det ju helt klart klart.

Clemens:

--- Citat från: tsmalmbe skrivet 29.10.2009, 00:09:44 ---Fittja, den enda stationen på snusktunnelbanan som inte omskrivits. Och där produceras det musik.

Det här är annars riktigt super duper fittja-rap, men. Rösten är tagen "nära" med fula effekter. Nånslags artificiell stereoexpander i refrängerna, såp att sången inte är i mitten, utan den är nästan utenför stereofältet. Det passar inte alls. Vers-sången är lite bättre, men också där borde sången vara simplistiskt. Såsom eminen. Enkel, klar, rak. Inga underligheter som modifierar röstens timbre.

Men annars var det ju helt klart klart.

--- Slut citat ---
Jo du.. sitter med logic och reason i denna studio, hittar knappt rätt.. :D /C

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion