Forum > Färdiga produktioner

Jugas - Dragonfly Lady - ny mix 28/10

<< < (4/8) > >>

jugas:

--- Citat från: uriah skrivet 21.10.2009, 11:45:20 ---Spännande och lite mystisk låt..Du kan det där med Akustiska instrument du..
Får lite Marc Bolan/T.Rex 'innan dom blev elektrifierade' vibbar här och lite Gammeldags Zigenar lägerelds romantik.. ;)
Lite luddig ljudbild dock,det funkar väl bra på instrumenten,men jag har lite svårt att höra vad du sjunger.
Fast det gick bättre att höra när jag satte på mig 'Lurarna',det kanske bara är gammla 'Herr Tinitus' som vill bråka med mig
IGEN!! :angry:

--- Slut citat ---

kul att du gillar hanteringen av det akustiska...men det är mycket tålamod, tur o stundens ingivelse kan jag lova.... :)

ska lyssna på sången igen o kolla om jag hittar nåt ludd...får slänga på ett luddfilter då ;)

tinnitus....aj..!!..måste va skitdrygt...tack o lov har jag klarat mig trots många högljudda brötiga stunder i replokaler o på scen...

jugas:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 21.10.2009, 12:14:20 ---Tjoho Robert.

Skönt som fasen detta! Gillar feelingen i låten och det behövs inte mer än en baskagge för att trigga mig  :)

Skitbra gura,och ljudbilden låter perrens.Lite otighta körer men live feeling så det skriker om det!

Starkt jobbat,har inte lurarna till hands utan lyssnar via monitorer - och i dom låter det kalas.

Liten specialare: Pm:a Tsmalmbe så får du möjlighteten att lägga upp på halvfärdiga utan att länka in dina låtar.Jag är data novis och han löste det åt mig smidigt.Mixen i denna platsar dock lätt på färdiga,mera tänkt för framtiden detta tips...

Mike

--- Slut citat ---

ja tänk vad man kan uträtta med en sjyst baskagge... :D

gläder mig att så kräsna öron svalde rubbet....hehe...

cykeln:
Tjena Jugas
Music from Dalarna is tha shit!
D-ligt läckert stycke detta. Särskilt från när berättelsen kommer in.
Helt egen mix av gypsy, mexicano, flowerpower, folk ...
Gillar din röst! Jättebra spel på guran! Härlig känsla!
Det är något med mixen eller min lyssning här på jobbet som låter konstigt - mycket ihopträngt i mitten??
Många har nämnt baskaggen - jag tycker dock den är lite för hög - kanske beror på ovanstående?

När låten slutat kommer en av mina arbetskamrater inrusande "Vad var det där för låt? - Skitbra!"
Du har nåt här!

hogge:
Det här gillade jag mucho.. Helt fel musik för mig egentligen, men det här var ju riktigt kul och spännande.. Får känslan av att sitta med kompisarna i källaren och bara jamma loss lite på lördagsnatten...
Great shit...
 :wub:

cykeln:
Något senare ...
nu hörs den från rummet intill!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion