Forum > Färdiga produktioner
mahan - THE GREAT WALL OF SOUND
asti:
Vilket fint live-sound du får till! Härligt!
Måste dock erkänna att jag inte röstade på dig i festivalen eftersom jag inte fastnade för låten!
Jag är ingen hårdrock-fan, vilket du säkert har gissat, :) men jag tycker du får till en riktigt bra
ljudbild med ett härligt gastande på sången! Häftigt!
mahan:
--- Citat från: asti skrivet 23.10.2009, 22:39:10 ---Vilket fint live-sound du får till! Härligt!
Måste dock erkänna att jag inte röstade på dig i festivalen eftersom jag inte fastnade för låten!
Jag är ingen hårdrock-fan, vilket du säkert har gissat, :) men jag tycker du får till en riktigt bra
ljudbild med ett härligt gastande på sången! Häftigt!
--- Slut citat ---
Tjou Asti!
Din kommentar uppskattas, trots det frukstansvärda erkännandet att du icke röstade på min låt. Får väl lära mig att leva med den grymma sanningen... :D :P :lol:
Kul att du hittar nåt gott i låten trots allt!
Och stort tack för lyzzning o kommentering :)
h. johan
Emulator:
Ja jävlar vilken rockrökare! Sen är det en gåta hur du fått till livefeelingen, som är helt makalös!
bravo!
Ingen uttömmande kommentar, tycker bara att det är grymt som helhet :)
PS: Det är väl inte försent med livespelning för 10000 pers? :D
mahan:
--- Citat från: Emulator skrivet 26.10.2009, 11:27:10 ---Ja jävlar vilken rockrökare! Sen är det en gåta hur du fått till livefeelingen, som är helt makalös!
bravo!
Ingen uttömmande kommentar, tycker bara att det är grymt som helhet :)
PS: Det är väl inte försent med livespelning för 10000 pers? :D
--- Slut citat ---
Tjou EMU!
Kul att se dig traska omkring här igen!
Det ska sägas att det inte var så lätt som jag trodde att få till stång nogolunda livesound. Tänkte ju förast att det är bara att ge reverben o delayen lite mera spark, men så lätt vare ju inte :P
Kul att du gillar gigen i Finnskogarna!
Och vad det bekommer publikmängs så får man ju vara glad om det nångång finns 10 lyssnare, och då är grannens tre katter inräknade! :D
Tack för kort o go kommentar!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida