Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Söta Inget

<< < (3/14) > >>

Åsa:

--- Citat från: cykeln skrivet 17.10.2009, 22:18:02 ---Åsa
"Rysfaktor 17 gläder mig!! Beror förstås på vilken skala du räknar efter "

Den norska normativa BSIH-skalan (Bra så ini helvete)  där sytten är en mer än mulig  :D

--- Slut citat ---

:lol: :lol: :wub:

Plinka:
Otroligt behaglig och mysig låt, mycket tack vare Åsas snygga sång faktiskt!  :D

stajo:
Grattis till en fantastisk låt/visa :). Allt känns väldigt självklart, nä alltså så j-vla bra.
Kanonsjunget åsa!

equality:
Underbart! Blir helt varm inombords som när man var liten och hörde Lyckliga Gatan första gången eller såg Djungelboken. Vilken pärla!  :wub:

ydderF:
Tusen tack gottfolk!! :D

Åsa har värkligen lyft låten til en annan dimension!
När jag skickade iväg låten til Åsa för att sjunga på den, så var jag inte särskild nöjd med produktionen och melodin..
Var ganska trött på hela låten, men när Åsa skickade tilbaks vokalspåret, så gråt jag en skvätt :)
Hela låten fick ett helt nytt liv!! Som låtskrivare och produsent så blir man så glad!!
Barnet blir frisk igjen, liksom ;)

MEN vi måste inte glömma texten som är helt otroligt musikalsk och härlig att sjunga! (Tror Åsa är enig i det)
Där är Cykeln helt i en egen division.
Jag spelar fast i bandet til en av Norges besta och mest sålda låtskrivare, Henning Kvitnes, och jag kan med handen på hjärtat säga at Stefan alias Cykeln är absolut lika bra på texter!!
Så vil jag til sist si att svensk är et fantastisk musikalskt språk. Mycket bättre en norsk ;)
Fruktansvärt glad för denna collaben!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion