Forum > Färdiga produktioner

Eko - You got a choice

(1/4) > >>

Eddi:
Halloj det här är en gammal låt som jag hittade när jag letade efter någon helt annan. Gammal o gammal den är från 2008 innan jag hade EZ och innan jag lärde mig om mixning men jag tycker ändå att den är charmig på nåt vis - kanske bara är jag som tycker det men lägger ändå upp den för halshuggning. Tror inte att den förekommit på KR tidigare.

Edit; jodå denna har jag haft uppe på KR våren 08 och i den vevan kom det in en massa förslag så att den blev som nu. Den här får du såga olofd ta det som ett övningsobjekt - alltså utan hårda ord - vad du tycker kan jag lista ut redan nu - men ser fram mot din kreativa kritik.

Får väl fylla i mallen ändå antar jag.
Namn: You got a choice
Gjort den: Jag
Medverkande; Nej
Inspelningsår; 2008
Längd: 3:30 tror jag
Version: Mp3

Har nu fixat lite - centrerat gfuran lite mer dragit ne diskanten och dragit upp basen samt komprimerat trummorna. Och höjt sången en aning.

Eddi:
Eller är det möjligen EZ som bankar ? Hm.. jag är osäker på det också.

mahan:
Men Eko då!
Vart har du gömt länken till låten då?????
Eller är detta sound of silence, knappast :D
Så kom igen med en länk till en låtstänk...

h.  johan

Eddi:
Såga på :)

Harmonica mike:
Tjabba Eddi.

Då skall vi se vad du kokat ihop för dänga..

Tveksamt om jag hört denna förr,känner inte igen den..Lite högre sång skulle jag vilja ha..Sen tycker jag att din mörka röst var riktigt cool,vill gärna höra mer av den.I lurar så låter gura solot lite mysko då det är pannat så kraftigt höger,det lät bättre i monitorerna på avståndslyssning.I övrigt så hittar jag inget neggigt,upp med sången och dra in guran lite mot mitten får bli min summering - sen har du den tycker jag.Visst,du skulle också kunna peta in fler fills i trummorna,det skulle höja lite men är inte nödvändigt - mera en utsmycknings fråga då..

Rock on mate

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion