Forum > Färdiga produktioner
Farbror Gubbe letar chips - en promenadfilm
cykeln:
Farbror Gubbe måste verkligen bo i en stor stad som har inomhusaffärer, inomhusbroar och inomhustorg! :D
Jättebra musik - den vill jag ha mer av! Det är nästan lite Tati-känsla!
Dividend:
Ok, det är en fortsättning? Hoppas jag inte missat nåt.
Återkommer om ca 5 minuter efter lyssning/tittande..
Musiken låter som nån sån här signaturmelodi till nåt barnprogram. Eller kanske lite svensk vispop/folkmusik i uttrycket.
Videon... Jo ett köpcenter är ju rätt händelserikt ställe, så det var inte ointressant att kolla på. Men det var inte Spielberg, Kubrick direkt :) Enda sättet Farbror Gubbe är interaktiv på är genom att gå runt. Som quake utan vapen. Det skulle vara intressant om han sade saker ;)
Ser ut som nån sån här turistfilm när man filmat utomlands. Vad är det för köpcentrum?
MaxB:
--- Citat från: Dividend skrivet 16.10.2009, 05:21:32 ---Musiken låter som nån sån här signaturmelodi till nåt barnprogram. Eller kanske lite svensk vispop/folkmusik i uttrycket.
Videon... Jo ett köpcenter är ju rätt händelserikt ställe, så det var inte ointressant att kolla på. Men det var inte Spielberg, Kubrick direkt :) Enda sättet Farbror Gubbe är interaktiv på är genom att gå runt. Som quake utan vapen. Det skulle vara intressant om han sade saker ;)
--- Slut citat ---
Hoppas ingen leker Quake. Farbror gubbe verkar vara en snäll och timid farbror som inte konfronterar, bara betraktar skeenden.
Kon-Trollet:
vafan e kvejk ? :D
MaxB:
--- Citat från: Kon-Trollet skrivet 16.10.2009, 14:05:26 ---vafan e kvejk ? :D
--- Slut citat ---
Skjutspel i dator - föregångaren hette Doom - värre varianter med mer sprutande blod finns nog idag men jag är inte uppdaterad på området.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida