Forum > Färdiga produktioner
Zebastian & Mahan - NU FÅR JAG LIV IGEN
mahan:
--- Citat från: Åsa skrivet 18.10.2009, 19:29:33 --- :D Glatt överraskad av denna låt, vilken energi, spel och sångglädje!
Imponerad över din röst mahan, skönt raspig, tonsäker, och när du gick upp där på slutet OJ! Jäkligt snyggt! Kul att ryckas med av musik som man normalt inte lyssnar på, bra gjort B)
--- Slut citat ---
Tjou på dig Åsa!
Bugar o bockar för dina fina ord! :wub:
Synd att man inte som yngre hade tillgång till den röst jag nu tycks ha funnit, skulle kanske ha haft mer att ge musikvärlden då. Men efter såna här kommentarer känner jag mig faktiskt 30 år yngre nu :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: hogge skrivet 18.10.2009, 21:15:44 ---Grymt detta!!
Vilken härlig låt.. Får en känsla av att ett gäng glada vänner samlats och "glada i hatten" jammar loss lite på lördagskvällen.. Man blir pigg och glad av låten helt enkelt..
Sicken analys.. Kanske borde söka som kritiker på Expressen?
Allt funkar kanon enligt mig. Mix, musik, arrangemang och inte minst sång.. Skiiiitbra detta!!!
Nu ska jag lyssna igen!
--- Slut citat ---
Tjou Hogge!
Kommer det fler såna upplyftande kommentarer så börjar jag snart själv åxå tro att jag e bra :D
Tycker det e snygg ny musikgenre som du nämner "glada i hatten musik"! Det ligger nog nån sanning i bakom den genre.
Och din analys kan ju inte vara helt fel... eftersom du själv gjort den eller....
Stort tack för lyssning o komment! :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.10.2009, 21:46:08 ---Skönt skönt att lyssna på!
Otroligt mycket bra på KR nu!
--- Slut citat ---
Tjou MaxB!
Tycker som du att det finns mycket skönt att lyssna på i KR, och det känns ju snyggt om jag är en av dom! TACK! :)
h. johan
jugas:
hallå over there...
vilken härlig livsbejakande låt...!!
många små delikatesser i arret....tycker allt låter jättebra...möjligen skulle refrängen tåla att komma en gång till efter slutklämmen...
men den är färdig o fin som den är..!!
/robert
mahan:
--- Citat från: jugas skrivet 19.10.2009, 05:23:08 ---hallå over there...
vilken härlig livsbejakande låt...!!
många små delikatesser i arret....tycker allt låter jättebra...möjligen skulle refrängen tåla att komma en gång till efter slutklämmen...
men den är färdig o fin som den är..!!
/robert
--- Slut citat ---
Tjou Robert o välkommen till KR åxå av mig!
Kommentaren värmer mycket och det som du sägar att ta reffen en gång till satt jag faktiskt åxå och grubblade på en stund, och min slutsats blev den att.... om nån verkligen gillar refrängen och saknar den en gång till på slutet... ja... så kanske lyssnaren tar o lyssnar ett varv till... o ett varv till! :D
tack för lyssningen!
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida