Tjena.
Kul att du slängde upp den,musiken och bilderna sitter gjutna

Jag skriver in var bilderna kommer från så forumarna får lite info:
Första bilden tog jag i försomras nedanför Stora sjöfallet i Storasjöfallets Nationalpark.
Andra bilden är en bit efter vägen mot Ritsem,Sourva dammens magasin skymtar i förgrunden.
Tredje bilden är Storforsen som ligger i Piteälven,cirkus fyra mil norr om Älvsbyn.
Fjärde bilden har min kvinna målat,Eva Winnerskog.Vyn är tagen från tomten där vi har stugan en disig vårdag
Femte bilden är tagen från sommarstuge tomten en kväll i slutet på Juli nu i år..
Sjätte bilden är återigen Stora sjöfallet utan in zoomning.
Sjunde bilden är delar av Sourva magasinet taget från Ritsem hållet,två mil nedanför Ritsem cirkus - längst bort i bilden ligger Stora sjöfallet...Bilden lutar lite,tror jag hade fått mig en virre där

Åttonde bilden,också delar av sourva magasinet.
Nionde bilden,från Padjelantas nationalpark.Fotad 1983 och målad i akryl av mig för 3 år sedan.
Tionde bilden samma,dålig upplösning tyvärr,så detaljerna framgår inte riktigt - den är finare i verkligheten.Många bud på den tavlan kan jag lova,men nej - den är inte till salu

Elfte bilden,tagen från glasverandan på baksidan av sommarstugan midsommarafton 2008.Så vackert kan det se ut där..
Det var det hela.
Mike