Forum > Färdiga produktioner

CPG - A new direction (ny mix å nytt slut)

<< < (3/4) > >>

cpg:

--- Citat från: Tokai skrivet 09.10.2009, 16:52:17 ---Helcoolt det här av cfg, vem han nu är, han har inte presenterat sig än, men jag har kvar mina misstankar, he-he...
Reverbindränkt 60-tal, låter lite som några svenska band från den tiden, t.ex Tages eller The Mascots. Slutet klockrent enligt det tidstypiska.
Men det är för mycket trumfills, det hackar sönder flytet i låten. Sen får jag inget riktigt grepp om själva låten, vers, refräng, B-tema osv - allt verkar flyta samman. Men det är bara efter första lyssning.

--- Slut citat ---

OK..........kanske ska droppa lite fills............
Thnx

Eddi:

--- Citat från: cpg skrivet 09.10.2009, 17:32:20 ---
--- Citat från: Eko skrivet 09.10.2009, 01:18:34 ---Skön A men jag skulkle gärna vilja höra ett förlösande slut

--- Slut citat ---

A???????

--- Slut citat ---
Oj skrev jag A jag menade naturligtvis C av vana troget - skit i det hur blir det med slutet nu då?

cpg:
Ha gjort om den me starkare bas, minre reverb, skilnad på vers å refräng, skruvat me pannoreringen.......

cpg:
Har laggt på ett outro oxå............bättre?

Eddi:
Haha... vilket genialt retligt slut på septiman där. Den här är så bra så borde skicka den nånstans Corny Ploj Guy till Tio i Topp kanske.... eller,,,,, jaså har dom slutat med det shit oxå.
Radion då?
Nåt forum kanske :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion