Forum > Färdiga produktioner

1up - Pole Position (el musica groove la grande)

(1/3) > >>

1up:
Basisten gick och köpte korv sista takterna så min papegoja fick lira i hans ställe. Credits to Polly - grymmaste basisten for miles around!

mahan:
Okei!
Mycket intressant låt med Formel1 ingrediensser. Saknar ju förstås en sångsnutt eller kommentar av Kimi Räikkönen :D.

Låten blir nu lixom en reklam för nån F1 produkt. Svårt att bedöma mixet, lite för högljudd publik (har nog aldrig kommenterat publik förr :o). introt saknar det tajta och är lite långt.

Annars nais hopklippt låt, kolla lite på mixen ...

h.  Johan

1up:

--- Citat från: mahan skrivet 28.04.2007, 23:44:26 ---Okei!
Mycket intressant låt med Formel1 ingrediensser. Saknar ju förstås en sångsnutt eller kommentar av Kimi Räikkönen :D.

Låten blir nu lixom en reklam för nån F1 produkt. Svårt att bedöma mixet, lite för högljudd publik (har nog aldrig kommenterat publik förr :o). introt saknar det tajta och är lite långt.

Annars nais hopklippt låt, kolla lite på mixen ...

h.  Johan

--- Slut citat ---

Mhm! Idén var lite grand att skicka låten till ett forum för F1-intresserade... Men den blev som allt för ofta kvar på hårddisken i ensamt celibat!

Jag kör över publiken med ljudratten och tajtar till introt. Hoppas jag hittar låten bara i min oordning. :P Var något år sedan den slutfördes.

Varmt tack för att du upplät tid för min låt och ha en fin återstod av helgen!

/1up

Dividend:
Du är nog den mest innovative musiker i något forum vad gäller idén bakom dina låtar ;)

Skönt gung ;)

Blir som vanligt på gott humör.... :D

1up:

--- Citat från: Dividend skrivet 29.04.2007, 04:13:38 ---Du är nog den mest innovative musiker i något forum vad gäller idén bakom dina låtar ;)

Skönt gung ;)

Blir som vanligt på gott humör.... :D

--- Slut citat ---

Det kanske ligger något i det. :) Kul att höra.  ^_^

Gunget är helt papegojans förtjänst - han ska få ett extra kex idag som belöning. ;)

Tack för du lyssna!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion