Låter kanon det här och ruggigt bra sjunget! Radiohead tillhör mina absoluta favoriter och jag hade lyckan att se dom på Roskildefestivalen härom året!
Den här låten är ju också en riktig höjdare! Gillar dock inte synthen som kommer in i mitten nånstans och basen tycker jag bitvis är lite för stark, det distar lite!
Kul att du gillade. Japp mina favoriter också. Har även jag sett dom på Roskilde ett par gånger och i Globen och i Lund.
Så du gillar inte synthen

. Du anar inte hur länge jag satt för att få fram just det där ljudet som skriker och skär sig precis så som jag vill. Det tog mer tid än resten av låten

. Nåja som tur är så är där ju andra som uttryckt sitt gillande till just det ljudet här i tråden, så jag väljer att lyssna på dom istället

Jag mixade i lurar så det kan tänkas att det är lite mycket bas, och distar gör det, det kan jag lova. Där ligger dist på precis vartenda spår från trummor till sång så det hoppas jag verkligen att man hör att det distar

Kul att du gillade det övriga i alla fall

Superbra spelat och sjunget!
Bra mix, ljud och produktion.
Håller med asti om synten som kommer in (det gör jag alltid när det gäller syntar)
men Jesus Gud! vilken tråkig och enformig låt!
Har du hört originalet?? Där händer det ännu mindre

. Det här är en av mina absoluta favoritlåtar alla kategorier. Himla spännade det här hur smaken kan skilja sig så mycket, som vi ju även upptäckte i din tråd artister vi inte kan med.
Tack för lyssning och kommentar

Tjoho Micke.
Nja,jag håller med biken här.Oklanderligt lirat/mixat och sjunget men låten - sorry nej.
Den fastnar inte heller på mig.Antar att jag och Biken är för gamla 
Mike
Va!!!! En treackordslåt som inte fastnar för H-miken

Kanske ska göra en version i shuffle endast för dig

Skojar bara. Alla kan vi inte gilla allt.
Skönt att du kan se förbi det och uppskatta det övriga hantverket i alla fall

Tack tack

Bra mix, bra spelat.
Skall lyssna på originalet också..
Musiken funkar för mig, låter genomtänkt, men svårt att hitta känslan, kanske för att jag inte lyssnat på texten.
Så blir nog en edit av detta inlägg strax
Edit: Tycker både originalet och den här låter likvärdiga... SÅngen sitter dock bättre på JS version.. tycker jag.
Tackar!! Att få höra att ens sång sitter bättre än Thom Yorks är bannemig inget dåligt betyg. Jag tackar och bockar.

Fy faan va bra!!! Suuupergitar å suuupersång!!!
Suuuupertack

Nu har jag inte hört originalet. Finns en förtätad stämning i detta. Sången som alltid super. Mix & arr låter komplett och proffsigt i mina öron. Bra!
Tack ska du ha. Kul att du nämner stämmningen. Det var lite det jag ville uppnå.
Tack för lyssningen