först o främst, stort tack för visad uppskattning!!

jo jag lär väl fixa till panoreringen på denna låt också och på grund av dator och dawbyte så åker jag också på att mixa om hela skiten s.a.s

... å då tar jag med mig era synpunkter så får vi se...
förhoppningsvis kommer det ut nåt bättre i slutändan...nu har jag bättre lurar så jag kan sitta o mixa på småtimmarna utan att grannarna får frispel...men tid lär det ta...nya pluggar att lära sig etc...
jag är så lyckligt lottad att jag kan låna hem o prova olika lurar från samma studio jag köpte datorn av...just nu testar jag ett par Beyer Dynamics DT100...helt klart mycket bättre ljud än mina tidigare...men också helt annorlunda...det tar tid att lära sig ny lyssning även om den är bättre...
max b....jag missade din kommentar första vändan...sorry!!!...
asti...kul med Mayall kopplingen...verkligen inget jag har haft i åtanke...o basen blev jag själv nöjd med...är lite orolig att jag inte ska få till det lika bra vid ommixningen...men har jag tur finns den nermixad som egen wavfil...
mahan/johan.....kul att låten till o med kunde inspirera till en dikt...kiitos!!! ...kaggen, ja jag måste ju ändå mixa om så jag ska hålla ett öga(öra) på den...
tokai....kul att du uppfattade den lilla reggae-touchen...den var medveten......och ja jag är lite svag för repetetiva inslag i både text o musik...så det kan bli mycket upprepning emellanåt...
cykeln....ja jag får ju kika på hela reverb/delaybiten också, när jag börjar mixa på nytt....tältprojektet...det var överraskande må jag säga...hehe..vi äro tusenden...
equality...jo jag är riktigt torsk på soul från 71-72 typ......riktiga guldår...jovisst sly, isaac hayes, marvin gaye...o curtis mayfield förstås!!!
samarbeten kan absolut diskuteras på sikt...just nu lär jag försöka fokusera på att få ordning på mina mixar...
eko...nej i dessa tider....sant som det är sagt hehe!!!