Forum > Färdiga produktioner

Ocean Music, Harmonica Mike & Cykeln - I'm the Ocean

<< < (10/13) > >>

Avslappnad:
Cykeln, tack! :)

HM, tack och vid tillfälle! :)

Dividend, återigen ett tack! :)

Harmonica mike:
Den första av tre bumpar.

JT Biken och jag har varsin bump,nu har jag förbrukat min  :P

Till er alla på forumet - släng på några kommentarer om vädret/havet eller vad som helst,men skriv nåt!

Vi håller ju på att skjuta demo sidorna i sank tack vare uteblivna kommentarer,och det vill väl knappast nån av oss - nu skärper vi oss lite.

Tänk på att det är trots allt lite kul att läsa oc kommentera i sina egna trådar...Dela den glädjen med andra.

Mike

Marruschkka:
Oerhört bra..men jag fick leta mej fram..till "I'm the ocean"..där Micael sjunger gudabenådat bra :P

Ljuvligt samarbete här.

Sen undrar jag över de andra länkarna..det var lite hattigt att hitta rätt version här.

/Marr

max:
Låter bra det här!
Gillar stämningen som byggs upp i låten. Flöjten låter väldigt bra, är det en riktig flöjt eller VSTi?
Bra sånginsats Micael! Även bra trumloop som kommer in strax innan sången, bra att den fortsätter efter att sången kommit in också. Det blir ett bra driv med den men ändå avslappnat på något sätt - lite meditativt sådär :)
Fint samarbete!

Avslappnad:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 14.10.2009, 00:09:25 ---Oerhört bra..men jag fick leta mej fram..till "I'm the ocean"..där Micael sjunger gudabenådat bra :P

Ljuvligt samarbete här.

Sen undrar jag över de andra länkarna..det var lite hattigt att hitta rätt version här.

/Marr

--- Slut citat ---

Tack Marr! :) Kul att du gillar!

Ledsen för de förvirrade (minst sagt) länkarna, har fixat det nu.

--- Citat från: max skrivet 14.10.2009, 00:35:04 ---Låter bra det här!
Gillar stämningen som byggs upp i låten. Flöjten låter väldigt bra, är det en riktig flöjt eller VSTi?
Bra sånginsats Micael! Även bra trumloop som kommer in strax innan sången, bra att den fortsätter efter att sången kommit in också. Det blir ett bra driv med den men ändå avslappnat på något sätt - lite meditativt sådär :)
Fint samarbete!

--- Slut citat ---

Tackar Max! :) Kul att du gillar! Flöjterna är alla från Kontakt 3, trummorna är från Loop Mash (C5).

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion