Forum > Färdiga produktioner

Gränslandet - Vem Vilar I Mitt Hjärtas Famn

<< < (7/8) > >>

cykeln:
Lyxvarianten
Får tacka så hemskt mycket för det!  :wub:
Jag tror att samarbetet håller på just nu faktiskt ... låter som ingenting! ;)

Avslappnad
Det där tar jag åt mej av - Tack så väldigt! och kan bara hålla med om Freddy och Åsa - nydeliga typer  :wub:

Åsa:

--- Citat från: Lyxvarianten skrivet 04.10.2009, 22:28:53 ---Fin och härlig produktion det här som håller hög kvalitet, och det jag gillar mest är texten. Bra jobbat där cykeln!:)
Jag gillade faktiskt den förra låten bättre, men det kändes lite som att den här va luftigare på nått sätt (mixningen dvs).

Om vägen var en 10 är detta en 8:)

Det här samarbetet tycker jag att ni inte ska sluta med. Kan bli hur bra som helst!:D

--- Slut citat ---

8/10 är fasen inte illa det heller  :D
Vi tänker inte sluta haha, det här var så roligt så det är precis en tredje låt på g.. och sen blir det fler!

--- Citat från: Avslappnad skrivet 05.10.2009, 13:40:42 ---Härligt, igen! :D Som jag förut skrivit, cykeln har en förmåga att skriva texter som även jag lyssnar på. Freddy's makalösa melodier och instrumenttrakterande tillsammans med Åsas, till detta perfekta, stämma gör jag blir alldeles varm när jag lyssnar på det.  :wub: Lite HardangerReggae. :D

--- Slut citat ---

Vilken fin kommentar!! Tack snälla du! HardangerReggae hahaha, bra där  :D
Har precis sjungit in en ny låt ikväll.. den texten är såå fin, så den kan jag lova att du också kommer att lyssna till!

--- Citat från: cykeln skrivet 05.10.2009, 23:57:27 ---Freddy och Åsa - nydeliga typer  :wub:

--- Slut citat ---

Detsamma! Det blev ett jäkligt roligt sväng-gäng det här!!

jugas:
väldigt, väldigt vackert det här.....innerligt o personligt...!!! och..eeh......vackert....och. ....eeeh...innerligt..och.... .eeeeeehh......vackert!!

Country & Eastern kanske????....närå...märkte knappt fetan...

(måste bara nämna att Country & Eastern är inte mitt påfund.... på konvolutet till slagverkaren Bengt "Beche" Bergers första soloplatta kunde man läsa "file under Country & Eastern" :D ...nu heter också hans egen skivetikett så.)

ydderF:
Tack, Jugas!

Det är så roligt at jobba med Cykeln och Åsa, du anar inte ;)
Om någon få straxer är det ny låt uppe, och den kan bli en hit, tror jag :lol: :lol:

Dividend:
I mitt hjärtas famn.
Snyggt. Bra arrangerat, sjunget, och snygg text. Sångmelodin är jättevacker...

Känns mer som latinovisa a la Afzelius eller dyl än vad man förväntar sig :) (Vad nu jag förväntade mig...)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion