Forum > Färdiga produktioner
Gränslandet - Vem Vilar I Mitt Hjärtas Famn
ydderF:
--- Citat från: Guran skrivet 03.10.2009, 02:55:52 ---
:D skönt att du tog det precis som jag mena :D
Mvh
--- Slut citat ---
Skulle bare mangle.
Men gjör mig en tjänst: Lyssna några gånger till om du orkar, så kanske pling och plongerna faller lite mer på plats.
Så brukar det va för mig ;)
equality:
Ja det är super igen! Texten är jättebra men har inte riktigt samma flyt som man är bortskämd med från tidigare alster.
Snyggt att variera en repetetiv sångmelodi med något oväntade ackord. Arr, spel och framförande är jättebra. Lite mer knarr på Åsas röst än vanligt men det funkar. Den distar dock på ett par ställen. Ljudkvaliteten är annars jättebra. Mixen lite för torr i min smak. Brukar ha svårt för fadeout men här tänker jag inte på det, förmodligen pga av dobrosolona. Proffsigt!
Tokai:
Skitsnyggt! Gillar blandingen av svenskt vemod och lite arabiska influenser (spelat på... vad då? Dobron?)
Åsa har en bra röst som passar fint här - ja i princip nästan till allt. Skulle kanske önska mig lite mer pauser i sången, alltså att det inte bara är i ett (om det begrips?) Märks särskilt i slutet när sången nästan är ensam + nån slags pad.
Ni har fått ihop ett bra team här, cykelns fina texter, Åsas ljuva sång och ytterF:s skickliga musikantkunskaper och mixning.
brynolf:
Hehe, jävligt trevlig låt och produktion, men jag är inget större fan av texten på det stora hela.
cykeln:
--- Citat från: asti skrivet 02.10.2009, 22:19:02 ---Sanslöst bra det här med! Fantastiskt bra text, men kan du inte byta ut "avgrundstruckar"? Bara lugna puckar! :rolleyes:
.......
Ni måste bara ge ut en platta - jag tycker det här är skitbra!
--- Slut citat ---
Avgrundstruckar är textens hjärta - får inte röras! :D
En platta - hjälper det? :wacko:
Sanslöst och fantastiskt - nu kan det bara gå utför! :o
Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida