Forum > Färdiga produktioner
Dividend med HMike och Marre - HOMECOMING
Åsa:
Den här har jag följt en bit på vägen :D
Kan säga att det låter verkligen pampigt även i klena laptop-högtalare!
Marre sjunger sitt bästa här, Hmike, vilket djup i rösten, nån uttalsgrej hakade jag upp mig på men nu ska inte jag sitta här och kasta sten i glashus haha! Dividend, musiken är underbar.. introt får jag Sagan om ringen-känsla av. Det tror jag att jag har sagt förut :)
Ska lyssna i lurarna sen så jag hör allt ordenligt, och på hög volym :)
Dividend:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 06.10.2009, 17:30:57 ---
--- Citat från: equality skrivet 04.10.2009, 01:31:40 ---Vackert! Undrar om jag inte hörde denna på ett mycket tidigt stadium? Det måste ha hänt massor. Jag tyck den låter klar. Fina sånginsatser av HM och Marre. Bra nivåer i mixen och mycket grann orkestrering.
--- Slut citat ---
Åh..tack Eq:wub:
Men nu har Per fått till en ännu bättre mix..där HM:s röst kommer fram ordentligt..vilken fantastisk bas här :rolleyes:
Jag är verkligen nöjd med denna nu, och det här är ett av de bättre samarbetena jag nånsin gjort..kul!!
/Marr
--- Slut citat ---
Okej, sitter ikväll av nån anledning med ett 16-takters intro som består av era sångmelodier på stråk och nån oboe :) Kanske slänger upp sen.. :)
--- Citat från: Åsa skrivet 06.10.2009, 17:52:11 ---Den här har jag följt en bit på vägen :D
Kan säga att det låter verkligen pampigt även i klena laptop-högtalare!
Marre sjunger sitt bästa här, Hmike, vilket djup i rösten, nån uttalsgrej hakade jag upp mig på men nu ska inte jag sitta här och kasta sten i glashus haha! Dividend, musiken är underbar.. introt får jag Sagan om ringen-känsla av. Det tror jag att jag har sagt förut :)
Ska lyssna i lurarna sen så jag hör allt ordenligt, och på hög volym :)
--- Slut citat ---
Tack! Gör gärna det :) Trevligt att det gillas...
Dividend:
FINALMIX! Skillnaden från förra är ett ca 16-20 takters intro, som bygger på sångmelodierna.
Jag skall tacka Marre, och HM för deras underbara insatser i denna, min första opera/musikal-aria.
Det kommer en FINALMIX2, då det är 2 grammatiska fel på denna. Och efter de är rättade tankar jag upp den också.
Ge oss kritik så vi sågar av våra huvuden från kroppen :P
Eddi:
Den blir bara bättre o bättre denna
Dividend:
Kul att den blir bättre :)
Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida