Forum > Färdiga produktioner

Jugas - The River

<< < (4/4)

Marruschkka:
Får fina 70-talsvibbar..härligt :rolleyes:

Bra!

/Marr

MaxB:
Skönt sound i låten. Sången tar tyvärr lite falska svängar i körerna. Det är synd eftersom allt är skönt och körerna tar tillbaka min helhets-lyssningsupplevelse. Då du sjunger körstämmorna, tystar du allt utom sång och något till för att lättare hitta stämmorna?

Saxofonen är underbar att lyssna på!!!

Avslappnad:
Solowahwah, smälter direkt! En kombination av en nedlugnad Jimi Hendrix, Eric Clapton och JJ Cale med en touch av Ohio Players. Detta njuter jag av att lyssna på. :D

jugas:
hej marre...kul att du gillar...det gläder mig verkligen...

max...ja körerna ja...jo lite småsurt är det onekligen både här o där...tror mina öron är ganska toleranta för småsurt - i alla fall på mina egna grejer hehe...
det är väl som så att det går mycket på såväl inspiration som ingivelse när jag lägger körer...jag brukar ha hela grunden i lyssningen(i en monomix av skäl som jag inte hinner gå in på nu)...sedan improviserar jag en stämma...utifrån den improviserar jag nästa stämma osv....
det händer att jag gör omtagning om det blir för surt(t.o.m för mig), men i nuläget prioriterar jag närvaro, så lite otajt, lite surt, en o annan småmiss kan få slinka med...

härligt att du gillar saxen...men ska man va riktigt kinkig så är ju den lite småsur också, på en o annan ton...jag spelar så sällan nu för tiden så min intonation är inte vad den borde vara...

relax.....jä-lar vilken tung namedropping....kiitos.....ja g gillar faktiskt själv mitt snoriga wahwah-sound....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion