Kontrollrummet

DEMO Sångare/Sångerska Sökes

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad BeeZed

  • Nykomling
  • *
    • Antal inlägg: 9
    • Visa profil
Hej Alla!
Jag söker sångare/sångerska för mina framtida demos.
Stilen kan variera men mest är det kommersiell dance/pop, men även Rockballader & dansbandslåtar…
Det kan som sagt bli lite av varje.

En stor fördel är om ni har egen hemstudio att sjunga in sången på, då jag i dagsläget sitter i en ”studio” med dåliga förutsättningar för sångpålägg.


Vem är då JAG?
Jag är en låtskrivare/producent på (än så länge) hobbynivå som under dem senaste 10 åren mestadels sysslat med remix-produktioner under namnet ”BeeZed”.
Men som ville lägga mer krut på att skriva eget. Så förra året började jag skicka runt lite låtar och har fått en bra start med 5 låtar förlagda på 2 olika musikförlag.
Och mer skall det förhoppningsvis bli.

Tyvärr kan jag inte erbjuda någon ersättning, men då jag skickar till etablerade förlag, och alla som medverkar får full Creds (vem som gjort vad osv) så är chansen stor att folk lyssnar på dig & din sånginsats.
Ett bra sätt att hjälpas åt att nå ut till Musikförlag & skivbolag?

Så känns detta intressant så skicka ett PM, eller maila på info@beezed.com så snackar vi vidare.
med vänlig hälsning

Peter

Mer info:
www.ubetoo.com/beezed
www.beezed.com/spotify
www.myspace.com/beezed
www.beezed.com/player
www.beezed.com


www.beezed.com
www.beezed.com/spotify


Utloggad Ola

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 611
  • guran
    • Visa profil
    • ola j
Hej Alla!
Jag söker sångare/sångerska för mina framtida demos.
Stilen kan variera men mest är det kommersiell dance/pop, men även Rockballader & dansbandslåtar…
Det kan som sagt bli lite av varje.

En stor fördel är om ni har egen hemstudio att sjunga in sången på, då jag i dagsläget sitter i en ”studio” med dåliga förutsättningar för sångpålägg.


Vem är då JAG?
Jag är en låtskrivare/producent på (än så länge) hobbynivå som under dem senaste 10 åren mestadels sysslat med remix-produktioner under namnet ”BeeZed”.
Men som ville lägga mer krut på att skriva eget. Så förra året började jag skicka runt lite låtar och har fått en bra start med 5 låtar förlagda på 2 olika musikförlag.
Och mer skall det förhoppningsvis bli.

Tyvärr kan jag inte erbjuda någon ersättning, men då jag skickar till etablerade förlag, och alla som medverkar får full Creds (vem som gjort vad osv) så är chansen stor att folk lyssnar på dig & din sånginsats.
Ett bra sätt att hjälpas åt att nå ut till Musikförlag & skivbolag?

Så känns detta intressant så skicka ett PM, eller maila på info@beezed.com så snackar vi vidare.
med vänlig hälsning

Peter

Mer info:
www.ubetoo.com/beezed
www.beezed.com/spotify
www.myspace.com/beezed
www.beezed.com/player
www.beezed.com




Jag med  :D
https://soundcloud.com/olajegreus