Forum > Färdiga produktioner

CPG - Another sequence to unwind

<< < (2/7) > >>

cykeln:
I am you and you are me and .....
det är mycket bra gjort.
Bra låt, särskilt sticket tycker jag sticker ut  B)
Det lutar åt Lennon och det är ju inte fel
Bra luftigt ljud
Bra sång och körer
...boy you been a naughty girl !

cpg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.09.2009, 21:42:23 ---Tjenare.

Clean snygg mix som låter hur bra som helst.Låten har lite Beatles mania över sig,inte direkt min påse men jag gillar det ändå.Snyggt gjort med andra ord.

Sen tycker jag att du borde kontakta Asti,han bor också i småland,och inleder ett samarbete.Det skulle bli hur grymt som helst!
Tänk om ni bor i samma stad?
Ibland överträffar dikten verkligheten,och ni har samma sättning/gear sound - för det hör jag - och musikalitet,så det borde bli perfa  :)

Anyway,snyggt jobbat och rock on mate!

Mike

--- Slut citat ---

Thnx för all cred! Beatles rules!!!
Få kanske ta å kolla upp snuben Asti......

Tokai:
Beatles? Jag tycker en del här har dåligt koll på 60-talet.
Detta låter mer som en av många band från den tiden som försökte låta som the Beatles, och på det sättet är denna låt skitbra, träffsäkert.
Det låter snyggt. Så lät det inte på den tiden - ialla fall inte på skiva, men säkert i studion. Bättre Ringo-trummor än på den förra låten, nu mer lite mer som Rain. Du vet väl fortfarande att Ringo inte är nån trummodul?

Dividend:
Jag hade rätt. CPG var inte Asti. Vill inte nämna namn, men folk får väl tänka lite innan de ger sig på personer utan bevis tycker jag... (Arg här, men det går över. Inte långsint då folk är ju trevliga här)

Folk tycker jag låter Zlatan (inte bara eko), inte fan är jag zlatan för det?

SKITBRA låt CPG! (Hur gammal är du?)

cpg:

--- Citat från: Tokai skrivet 29.09.2009, 22:11:58 ---Beatles? Jag tycker en del här har dåligt koll på 60-talet.
Detta låter mer som en av många band från den tiden som försökte låta som the Beatles, och på det sättet är denna låt skitbra, träffsäkert.
Det låter snyggt. Så lät det inte på den tiden - ialla fall inte på skiva, men säkert i studion. Bättre Ringo-trummor än på den förra låten, nu mer lite mer som Rain. Du vet väl fortfarande att Ringo inte är nån trummodul?

--- Slut citat ---
Nä, men kanske trummogul.......

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion