Forum > Färdiga produktioner
CPG - Another sequence to unwind
cpg:
--- Citat från: cykeln skrivet 27.09.2009, 23:47:29 ---I am you and you are me and .....
det är mycket bra gjort.
Bra låt, särskilt sticket tycker jag sticker ut B)
Det lutar åt Lennon och det är ju inte fel
Bra luftigt ljud
Bra sång och körer
...boy you been a naughty girl !
--- Slut citat ---
OK........förnekar inte att jag försöker få till beatles soundet......
E själv nöjd me sticket.....
Thnx
cpg:
--- Citat från: Dividend skrivet 29.09.2009, 23:49:39 ---Jag hade rätt. CPG var inte Asti. Vill inte nämna namn, men folk får väl tänka lite innan de ger sig på personer utan bevis tycker jag... (Arg här, men det går över. Inte långsint då folk är ju trevliga här)
Folk tycker jag låter Zlatan (inte bara eko), inte fan är jag zlatan för det?
SKITBRA låt CPG! (Hur gammal är du?)
--- Slut citat ---
Låter Zlatan...schyst...
Kul att du gillar. Ja e 26 bast...hurså.....
Har kollat in fassans beatleskivor nåra hundra gånger sådär.........stendiggar dom
cpg:
--- Citat från: equality skrivet 30.09.2009, 11:32:18 ---Underbar 60-talsfeeling i denna. Beatles? Njae, tänker mer på Moody Blues (de med Nights in white satin). Harrsions soloplattor kanske. Du låter lite asti ändå, särskilt i körerna. Detta är bra!
--- Slut citat ---
Moody Blues.....glammrockare? Harisons soloplattor var coola.....
Thnx
Herbeck:
Jag tror en dubbel eller trippel refräng på slutet hade funkat.
För när jag hör det här vill jag också ha meeeeeeer.
Ulf
jugas:
klart att man kan höra Beatles/Lennon influenser...valrossen har ju redan nämnts...jag tycker mig höra små spår av Instant Karma t.ex.
håller med om Moody Blues...men även en släng amerikansk flower power...typ Jefferson Airplane...fast kanske inte riktigt just dom tror jag...kommer inte på just nu...
och Oasis... dom var ju i sin tur en aning påverkade.....men hade ändå ett eget sound...
ja soundet förresten...snorbra men möjligen lite tamt ibland - kunde vart mer tryck....hur som helst...skitbra låt o skitbra jobbat
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida