Forum > Demolåtar

I dream of heavy horses

<< < (3/6) > >>

asti:
Påminner om en gammal Carli Tornehave-låt jag sjöng som liten!  :)
Nej, skämt åsido - det här måste väl ses mer som filmmusik, bakgrundsljud i något sammanhang, en konstinstallation etc.
Rätt intressant att lyssna på, men det är inte lätt att plocka ut andrastämman!  :)
Det kan vara skönt att pröva på sådant här ibland för att kanske få nya idéer till låtar.....

egghuvud:

--- Citat från: asti skrivet 25.09.2009, 13:43:30 ---Påminner om en gammal Carli Tornehave-låt jag sjöng som liten!  :)
Nej, skämt åsido - det här måste väl ses mer som filmmusik, bakgrundsljud i något sammanhang, en konstinstallation etc.
Rätt intressant att lyssna på, men det är inte lätt att plocka ut andrastämman!  :)
Det kan vara skönt att pröva på sådant här ibland för att kanske få nya idéer till låtar.....

--- Slut citat ---

Kan det ha varit Bungalow Bill? Så Bizarr kan jag inte vara ens om ajg anstränger mig:

I vart fall tack för lyssning och åsikter
 :)

SYNTH:
Tycker det lät mycket intressant och kul experimentell musik du har fått till! B)

Wernborg:
Bra. Lite som en film är bra, men jag vill inte se den igen.

Ungefär så upplever detta. Kul och bra och det räcker en gång.

Fast om det blir en fortsättning ska jag återkomma.  :)

egghuvud:

--- Citat från: SYNTH skrivet 26.09.2009, 18:45:23 ---Tycker det lät mycket intressant och kul experimentell musik du har fått till! B)

--- Slut citat ---

tack så mycket!  :)

--- Citat från: Wernborg skrivet 26.09.2009, 19:05:13 ---Bra. Lite som en film är bra, men jag vill inte se den igen.

Ungefär så upplever detta. Kul och bra och det räcker en gång.

Fast om det blir en fortsättning ska jag återkomma.  :)

--- Slut citat ---

Jo det är fyra delar till i detta soundscape/berättelse eller vad man skall kalla det. Det blir lite mer musik också i del tre. Postar dem nog när de börjar bli klara tack för lyssningen

Eggs :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion