Forum > Demolåtar
Cykeln - Happiness is spelled oil
SYNTH:
Du kan allt får till det en riktigt härlig låt! B)
cykeln:
flabb
släpig och lång ... jag skrev den i ett något snabbare tempo än den kom ut - kanske att den blev lite seg...
Tack för lyssning
Marre
Jaså det finns fler som inte kan skilja på fram och bak :D Skönt!
Kul att du gillar min väna stämma och text
Tack!
Tokai
Du har rätt ang JL.
Kul att det blev en förbättring av sången. Ska nog se över mina Karlfeldtare vid tillfälle ja.
Och kul att du gillar låten - uppskattas!
SUV = Stadsjeep (även kallad SUV eller Sports Utility Vehicle) är en större personbil som kombinerar framkomligheten hos ett terrängfordon med komforten i en personbil. De är vanligtvis konstruerade med ett 5-dörrars kombikarosseri, 5 eller 7 sittplatser, fyrhjulsdrift samt en stark motor.
Det som kommer in är att jag sjunger på ett spår brevid med en telefon-eq
Inetzel
Vad kul - stort tack för det!
Åsa
Tack, det gäder mig! Har hört att du försöker sjunga som mej på någon låt men då blireju svårt att höra skillnad om vi nån gång skulle sjunga duett :D
Jag nämner inget om det du inte nämner något om :D
SYNTH
Tack ska du ha för det!
ydderF:
Du sjunger drit-tøfft, som vi säger i Oil-land ;)
jugas:
Vet inte vad jag hade förväntat mig efter att ha hört Vägen....inte var det detta!! Men överraskningar är ju kul...särskilt om det är kul överraskningar..hehe. Det här var ju lite lagom skruvat...en o annan räv bakom örat ...det här måste du ha klurat på en hel del.
Men det är inte bara kul...det är ju bra också. Jag gillar både din röst och sättet du använder den på...nylonsträngat funkar prima...och kryddan som lyfter hela anrättningen; "mellotron" -flöjterna/stråkarna... B)
Tokai:
--- Citat från: cykeln skrivet 28.09.2009, 00:28:48 ---
SUV = Stadsjeep (även kallad SUV eller Sports Utility Vehicle) är en större personbil som kombinerar framkomligheten hos ett terrängfordon med komforten i en personbil. De är vanligtvis konstruerade med ett 5-dörrars kombikarosseri, 5 eller 7 sittplatser, fyrhjulsdrift samt en stark motor.
--- Slut citat ---
Vet föga om bilar, har inte ens körkort, men tack ändå. - jag cyklar bara <_<
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida