Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Marruschkka & H Mike - Love you more than ever
Gurano:
Tack så mycket!
Nä nån gura blir det inte på ett tag, men lite musik blir det nog när allt lagt sig - just nu e tonerna i moll :)
Dividend:
krya på dig :)
Du får göra nåt i moll som får oss att gråta :)
cykeln:
Den mesta musiken här i världen har skapats utan gitarr :D
Önskar dig god läkning!
Emulator:
Ja, ett spretigt stycke är vad det är. Lite metallica vibbar av de första tonerna på gitarren :S OCh sedan något...nästan the doors-aktigt i andra halvan. Tycker lite som mahan med trummorna, och kan hålla med om att mixen är lite svår att lyssna på, mycket som krockar. första gången hör man väldigt lite sång, men det blir bättre andra gången. Kan bero på skitlaptop också :D
LÅten som helvet är riktigt frisk! Bra lirat, lite oväntade poch udda grepp här och var, som jag gillar. Sången låter grym på många ställen, men på en del ställen så blir det nästan som om stämmor motverkar varandra på något sätt...typ övermäktigt. Jag kanske kunde tänka mig att snåla in på stämmorna mer tror jag -hej, rösten är ju maffig som en kör i sig :lol:
Bra insatser på alla plan, men som inte får komma fram ordentligt på grund av den inte fullt lika bra mixen, tyvärr måste jag säga, för ni har jobbat duktigt :D
tsmalmbe:
Intron: Gitarrerna borde kanske åtminstone ha spelats med olika mikrofoner. Nu grötar de ihop sig.
Sångpartierna: Ge rum ge rum ge rum! Alla ingredienser kastas in i en sammelsura av surium. Kapa, gröpa, panorera, komprimera, automatisera skulle behövas i ganska sotra drag. Varför? Jo, detta är väldigt örontungt, trots att låten har stor potential till en verkligt luftig grej. Dessutom vill alla instrumentalister hela tiden vara överst - kom överens om när gitarren skall spela och låt honom ta ett steg bakåt.
En ny del med ez-trummor. Gitarren är nu panorerad bakom stereofältet så det är inte så lyckat kanske. Det blir igen vassare. Trummorna är vassa de också, och ligger säkert därför långt i bottnet. Jag vet inte om jag vill ha ez-trummor mer på ytan, men annars skulle trummorna få ta lite mera utrymme.
Vassheten är skärande nu. Basisten och trummisen kunde definitivt göra lite mera samarbete. Slutet var överraskande och skojigt.
Inte dåligt alls, tvärtom. Men inte så perfekt att jag skulle förvänta mig radiotid.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida