Forum > Färdiga produktioner
Gurano, Marruschkka & H Mike - Love you more than ever
Dividend:
Det kommer en comment på denna, gått här sen igår. Skall hitta orden bara :)
mahan:
Tjou GurMarMik!
Inga direkta hurra rop från Obbnäs denna gång, helt ok men låten kunde lyftas högre med några små ingrepp. Cykeln o MaxB var inne på nivåjusteringarna som ja åxå undertecknar, skulle ge låten mer kontrast o mer variationer. Sen måste jag säga att trummorna....... jaaa, dom låter nog superkassa, det enda man nu o då hör lite av e virvelfillsen, måste lyssna fler ggr för att konstatera att där nog nånstans långt bak existerar lite andra kaggar åxå. Kanske denna låt skulle klara sig helt utan drums, men om dom ska vara där så ska jobbas med! ;)
En lite sur men i positiv anda uppbyggande kommentar från Obbnäs! :D
h. johan
cykeln:
Bra att du gjort den längre - rätt oväntad andra del
Håller fast vid att sången kunde komma fram lite mer i verserna genom att minska på instrumenten då
En annorlunda låt - lite svår att få grepp om - men å andra sidan varför ska man få det! :D
Mikes bas sitter bra!
Dividend:
Jomenvisst, detta är sktisnyggt av all inblandade.
Sång upp lite ja, bas upp också kanske (?) hade inte skadat..
Jättebra!
Marruschkka:
--- Citat från: cykeln skrivet 03.10.2009, 17:52:47 ---Bra att du gjort den längre - rätt oväntad andra del
Håller fast vid att sången kunde komma fram lite mer i verserna genom att minska på instrumenten då
En annorlunda låt - lite svår att få grepp om - men å andra sidan varför ska man få det! :D
Mikes bas sitter bra!
--- Slut citat ---
Jo..den är oväntad..den andra delen..om första delen påminner lite om Zeppelin..så kan jag tycka att den andra påminner liite om JehtroTull..en läcker syntes för mej :D
Det där med sången..kanske den ska höras mer..vi får la si ;)
--- Citat från: Dividend skrivet 03.10.2009, 19:14:30 ---Jomenvisst, detta är sktisnyggt av all inblandade.
Sång upp lite ja, bas upp också kanske (?) hade inte skadat..
Jättebra!
--- Slut citat ---
Tack du Per..den här var kul att göra, jaa..basen..borde nog upp lite..älskar basspel :rolleyes:
Mahan: det där med trummorna..stör inte mej så mycket..men du är ju trummis..så jag inser att du lyssnar mycket på dem då ;)
Det var så skoj att sjunga på den andra delen oxå Gurano..och tack HM för fint basspel här :P
/Maria
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida