Forum > Färdiga produktioner

equality & ydderF - September

<< < (15/16) > >>

Åsa:
HAHA jag håller helt med Cykeln i det här fallet, fan va onödigt jävla bra!  :lol:
Jag tyckte så mycket om låten innan, och nu med lapsteel blev det ju ett otroligt lyft!

Ojoj, skitbra!

jonnerstone:
Aaarrrghhh!! Jag tänker inte säga något utan nöjer mig med gåshud och och vattniga ögon........fy på er!!!!

equality:
Åsa: Jo ydderF smyger omkring här som en riktig Kung Midas. Borde vara han som står till svars...inte jag. Kan bara säga att jag håller med dig om lyftet. :D
jonnerstone:  :lol: Ungefär som jag brukar tänka när jag hör dina grejor. Det är roligt att co-lab-väst funkar. Unionsupplösningen var ju för länge sen, sådär en hundra år sedan...  :P

Tokai:
Är inte så förtjust i att kommentera låtar utan sång, men när jag såg ytterF:s medverkande blev jag nyfiken (ursäkta dröjsmålet - ja jag vet, har sagt det förut, så du behöver säga nåt om det)
ytterF:s slide berikar låten onekligen, de långsamma slidetonerna passar bra in, i kontrast till dina fingerplockande toner. Men skulle gärna ha vilja hört mer. Läste att du varit sträng, kanske för sträng?
Det är vissa bastoner som jag inte blir klok på. Kan vara nåt kontrapunktiskt? Men vad som imponerar mig mest är ditt gitarrspel.
Är det inte underbart att ha så många begåvande musikanter här på Forumet! Om man behöver någon som kan tillföra något till en låt så är det bara att höra av sig! Kanon!

Eddi:
Jag blir inte klok över vilken takt det är. Alltså BPM

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion