Forum > Färdiga produktioner

equality & ydderF - September

<< < (8/16) > >>

hogge:
Återigen.. Fy bubblan så vacker detta är.. Man blir nästan som tårögd (jag blir det *sorry* av duktiga musiker ibland).. Den nya versionen är, om möjligt, än bättre.. Sinnesjukt... Jag ÄLSKAR detta verkligen.. Den här åker ner i MP3-maskinen omgående..

egghuvud:

--- Citat från: equality skrivet 24.09.2009, 18:12:29 ---
--- Citat från: asti skrivet 24.09.2009, 13:40:34 ---Ja, nu börjar det verkligen likna något! Flöjterna förstärker bra och det är lite mer variation i gitarrmelodin!
Har du testat akustisk bas? Tycker nog att det skulle passa bättre här, men det är iofs inget fel på den som är nu, bara lite väl återhållsam.
Behåll den instrumental - tycker inte det ska vara sång!
Håller med Egghuvud om att du borde kanske "fila" lite på "melodigitarren" i början för att få det helt perfekt! För det är det absolut värt! En skön låt!

--- Slut citat ---

Tar emot som fasen att spela in guran igen. Finns det inget annat sätt?  :ph34r: Tack ändå för schysst pep-talk!  :)

--- Slut citat ---

Man känner igen den känslan. Äsch jag tycker nog att det funkar ändå. Det var bara smågnällande  :)

equality:
JT: Dragspel?  :D Kul att du gillade nya verren som kanske drog åt muzakhållet var jag rädd för. Vore kul att få till ett riktigt co-lab ändå!
eggman I: Bra synpunkter som alltid! Fanns kanske lite melankoli som försvann med synthen. Var lite tveksam till den, att det skulle bli för käckt. Som sagt spela om guran...uurrk!  :blink: :D Ibland "transplanterar" jag från nåt ställe som låter hyffsat kanske kan se om det funkar. Tack för givande inlägg.
hogge: Jätteglad för dina ord Hogge!  :wub: Särskilt kul att du tyckte nya verren funkar!
eggman II: Bra gnäll. Får en att skärpa till sig.  :)

equality:
Nu har jag mixat, maxat, trixat och faxat. Snart trillar öronen av eller döden kommer som en befriare. Nu skiter jag i den här och ni också hoppas jag (inte).  :P

Larsson:
men.. jag tycker detta låter asgott.
du har jättefint akustiskt gitarrljud, & det aprklar till lite olika på de olika tagningarna
det ger lite en känsla av kolsyra

skitbra spelat, & trumm ljuden låter kanon ..organiskt så som jag själv eftersträvar
vad kör du för trummor?

gillar att det är positiva & vackra vibbar som skildrar hösten
jag lyssnar iofs från studio nu, men den här sparar jag

fint alster var ordet :)
snyggt spel
/Larsson

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion