Forum > Färdiga produktioner
equality & ydderF - September
mahan:
Tjou EQ!
Lyckades ladda ner 30 sekunder... javet, det stinker om mitt nät, men av denna snutt kan jag redan ge fulla röster (inte berusade dock) åt låten. Hör ju genast vem som håller i acken och då kan det icke bli dåligt. Har ju alltid avundats din ackelirningsstil, skönt o passligt tajt, mycket snyggt fingerspel!
Ska fortsätta försöka ladda ner mer o vi får återkomma senare... sparka till om du inte hör av mig! :D
h. johan
Eddi:
Helt fantastiska gitarrer i detta stycke väldigt välspelat. Jays version lät fylligare men lite rörigare.... HM´s idé om ny bas låter också kul ---- ser fram emot utvecklingen av denna. Kanske blir det sång också?
equality:
--- Citat från: mahan skrivet 19.09.2009, 17:23:26 ---Tjou EQ!
Lyckades ladda ner 30 sekunder... javet, det stinker om mitt nät, men av denna snutt kan jag redan ge fulla röster (inte berusade dock) åt låten. Hör ju genast vem som håller i acken och då kan det icke bli dåligt. Har ju alltid avundats din ackelirningsstil, skönt o passligt tajt, mycket snyggt fingerspel!
Ska fortsätta försöka ladda ner mer o vi får återkomma senare... sparka till om du inte hör av mig! :D
h. johan
--- Slut citat ---
Hav inga förväntningar broder. Primitiv skiss, närmast en testballong. Läste ju nånstans att Finland är världens bredbandstätaste land... What happened? :o :blink: :rolleyes: :D
Sparka på mig också om jag råkar vara ohörsam till nåt av de dina.
--- Citat från: Eko skrivet 19.09.2009, 17:39:03 ---Helt fantastiska gitarrer i detta stycke väldigt välspelat. Jays version lät fylligare men lite rörigare.... HM´s idé om ny bas låter också kul ---- ser fram emot utvecklingen av denna. Kanske blir det sång också?
--- Slut citat ---
Shit, thanks mannen! Kan nog tänka mig sång och akkefigurerna som nån mellanspel kanske. Kul att du spetsade öronen och du, var försiktig med tårtan! :D
hogge:
Vilket vackert gitarrlir.. Oj oj.. Lyssnade på denna om och om igen.. Fantastiskt... Tänkte först att det borde vara sång på detta, men näeee.. Detta skall inte förstöras med sång.. Det är såååå vackert som det är..
Om ingen redan listat ut det så är jag oerhört svag för "plockgitarr".. Såhär vill jag också kunna hantera en gura..
Plinka:
Ja, tänk att kunna spela så där! :wub:
En skön slinga i riktig eq-stil! Skönt att lyssna på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida