Forum > Färdiga produktioner

Hogge - Allt är över

<< < (11/11)

hogge:

--- Citat från: stajo skrivet 29.09.2009, 20:57:58 ---blev ju överraskad här med tanke på din text i trådhuvudet, du trackar dig själv lite väl vad gäller sången i onödan, här är både karaktär och känsla vilket passar perfekt i låten.
Låten är också riktigt bra och en sådan som jag kan tänka mig att lyssna då och då till, låter äkta liksom.
Det enda negativa som jag reflekterade över är synthljudet som ligger i bakgrunden, skulle vilja tona ner det lite och inte hela tiden ha så utdragna toner eller vad menar jag egentligen... ;) nja något är det.
Bra.

--- Slut citat ---

Förlåt mig Stajo.. Jag har missat även Ditt inlägg  :(
Jo, det stämmer nog det Du påstår.. Jag har tyvärr lite svårt för min egen röst.. Ibland är jag supernöjd, men oftast inte.. Men när jag nu väljer att sjunga på mina bidrag - har faktiskt provat andra, men inte hittat rätt - så ska jag åtminstone sluta ursäkta mig..

Vad gäller syntljudet så hör jag inget som stör mig i alla fall. Men det där är ju problemet med så många olika lyssningsstationer. Men med den utrustning jag har så låter det OK. Jag har därmed svårt att skruva till det.. Men när jag tar tag i låten igen så ska jag lyssna på den i mina nya lurar så får vi se..

För övrigt - tack för Dina vänliga ord. Mycket uppskattat..

//Hogge

PS: men när man nu hör låten såhär i efterhand så blir den allt lite trist.. Skulle verkligen behöva uppfinna ett B-tema till denna och kanske ett gitarrsolo?!? Och trummorna.. Jodå, där lär jag försöka mecka lite också. Phu! DS
 :wacko:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion