Forum > Färdiga produktioner
Hogge - Allt är över
hogge:
--- Citat från: hogge skrivet 16.09.2009, 09:22:43 ---Vad gäller lurarna, som nya kostar 995kr, köper jag begagnade..
--- Slut citat ---
Trodde jag ja... För första gången träffade jag på en äkta bedragare på Tradera.. :angry:
Nu var det ju ingen större summa som jag gick miste om, men det var synd ändå. Hade sett fram emot att få de där lurarna..
Men tydligen så hade han blåst (vad vi vet just nu) 21 personer till.. Hur som helst så är polisanmälan gjord.. Inte för att jag någonsin kommer att få tillbaka pengar, men förr eller senare kommer jag åtminstone att få veta vem det var, och då ska han och jag ut och köpa lurar tillsammans..
:rolleyes:
Harmonica mike:
--- Citat från: hogge skrivet 27.09.2009, 18:11:48 ---
--- Citat från: hogge skrivet 16.09.2009, 09:22:43 ---Vad gäller lurarna, som nya kostar 995kr, köper jag begagnade..
--- Slut citat ---
Trodde jag ja... För första gången träffade jag på en äkta bedragare på Tradera.. :angry:
Nu var det ju ingen större summa som jag gick miste om, men det var synd ändå. Hade sett fram emot att få de där lurarna..
Men tydligen så hade han blåst (vad vi vet just nu) 21 personer till.. Hur som helst så är polisanmälan gjord.. Inte för att jag någonsin kommer att få tillbaka pengar, men förr eller senare kommer jag åtminstone att få veta vem det var, och då ska han och jag ut och köpa lurar tillsammans..
:rolleyes:
--- Slut citat ---
Nä men vad faen?
Så trist sånt där.Hoppas du får tag i vederbörande..
Lite positivt då till allt elände,tycker du har klättrat på mixsidan så du börjar få grepp på den lyssning du förfogar över nu..Spelar egentligen inte någon större roll vad man har,grejen är att förstå sin lyssning och kunna förutsäga(ungefär då)hur det låter i andra stereos,bil,polarnas musik apparater etc....Och där är du på rätt väg.
Så kontentan blir,kan man få det att låta hyfsat överallt - då förstår man den lyssning man har till sitt förfogande.
Strangla den jiveln/lurendrejarn när du har honom i nypan!
Mike
Eddi:
Surt som tusan - men inställningen om att du inte kommer att få tillbaka dina stålar låtrer inget bra. Kisen har kanske lurat 50 pers på vadå? 500:- OCH SKA ALLTSÅ DÅ FÅ GÅ ILAND MED 25.000 SPÄNN (omedvetet stora bokstäver nu igen men de passade hyfsat bra ändå) nä sätt dit han så det visslar om det.
Trodde att Tradera kunde hantera sådana där idioter - köper nog hellre över Blocket faktiskt.
jugas:
Jag tycker väldigt mycket om den här låten...den är så...personlig - äsch, stolpigt ord - men det känns som att det kommer rätt från hjärtat helt enkelt, å de är nåt med melodin(å rösten förstås) som griper mig....de är så skört trots att det är kraftfullt. Jag kan inte yttra mig om ljud o mixning å sånt...har för dålig lyssning just nu...jo förresten, saxen låter lite plastig. Det där med gitarrsolo skulle(kanske) kunna funka, men det ska nog inte vara ett powersolo i så fall...
flabb:
Kul att du fick inspiration igen, jag tycker låten kunde varit lite mer händelserik men ser fram emot fler alster,
skön sångröst, lyssande lite på några av de andra låtarna på din hemsida, fick mig att tänka på Accept, de du :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida