Forum > Färdiga produktioner

Hogge - Allt är över

<< < (5/11) > >>

hogge:

--- Citat från: Åsa skrivet 16.09.2009, 23:37:03 ---Du, det här är ju faktiskt riktigt bra tycker jag! Vaknade du till ur dvalan när du satte ord på din frustration tro?? Det kan ju faktiskt vara så  :D Trots att rösten har det kämpigt så funkar sången jäkligt bra tycker jag. Klart att du kan dona i all evighet med mixen men jag tycker mixen har ett väldigt fint ljud. Du är inte så novis som du tror! Spela på, och sjung mer, kul att höra det här. Refrängen är riktigt skön  :)

--- Slut citat ---

Precis lika glad blir jag för Dina fina ord.. Tack snälla!
Jag tror faktiskt det var alla goda råd som gjorde att jag kom vidare.. Tog den aukustiska och satte mig i vardagsrummet tillsammans med min dotter och började "plinka" fram en enkel slinga.. Sen under natten blev det vad det blev..
Vad gäller mixen så kommer jag inte att nå Dina många här är.. Jag tror faktiskt detta får duga.. Jag har redan satt igång med nästa projekt  :P
Vi får se om det blir ytterligare en sömnlös natt, hehe..

Harmonica mike:
Tjenare Hogge.
Jorå,mixen håller i nuvarande tappning.Mycket bra jobbat.Nu är det bara en liten detalj kvar...sätt inte kaffet i morgonstrupen:

Upp med låten på färdiga demon   :D

Mike

Marruschkka:
Din inspirationssvacka tycks helt ha gett vika..det här är ju bra Hogge :P

Kraftfull och skönt raspig stämma som svider bra och budskapet går fram, inte dåligt jobbat precis!

Sköna stämmor och ljudbilden är bra i mina lurar iaf, fast de är inte de bästa på marknaden då, Sonys MDR V-100, men tycker de funkar ändå.
Det enda jag tycker kunde göras ytterligare, så är det ett gitarrsolo mellan 2:44-3:00 min. Det skulle lyfta ännu mer.

Annars: jättebra :D

/Marr

hogge:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 17.09.2009, 08:02:16 ---Upp med låten på färdiga demon   :D

--- Slut citat ---

Oj oj oj.. Det där var stort... Så mycket bättre betyg än så kan man nästan inte få.. Tack Mike.. Nu blev detta helt plötsligt en väldigt bra morgon  :wub:

hogge:
Tack Marruschkka för Din vänliga kommentar.. Jag har grubblat över ett gitarrsolo, men avstått (än så länge).. Jag får fundera vidare och testa lite, men jag flyttar nog ändå över denna på färdiga nu.. Har ju ingen egen låt där än, så det känns som en framgång  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion