Forum > Färdiga produktioner

Erik - Mitt i Naturen

<< < (3/4) > >>

Kon-Trollet:
mysigt, men lite pausmusik över det - som att gå omkring bland folk på nåt gille nån stans ...barn som äter glass å vuxna med en bit renkorv i näven, nån hund som skäller nånstans och solen på väg ner en av de sista augustikvällarna.  :P

riskokarn:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.09.2009, 13:45:07 ---Fint Erik.

Dina fiol låtar får mig alltid lite nostalgisk..Tänker tillbaka på min bortgångne Far...30 år sedan han gick bort i en tragisk olycka,han var en okrönt mästare på ditt instrument.Bra lirat på denna,tyckte mig höra några konstiga klipp på guran i början.Men det kanske skall vara så,inget som störde dock - bara en reflektion i fall det är nåt du missat då du mixade..

Tack igen för din fina musik.

Mike

--- Slut citat ---

Tack vad kul! okej, roligt att höra att du fick dig att tänka på det även om det är sorgligt.  Precis klippen i början blev faktiskt för krångliga att ta bort utan att det skullelåta onaturigt.. Tack själv för att du lyssnade och tyckte till!
Mvh Erik

riskokarn:

--- Citat från: equality skrivet 14.09.2009, 15:56:16 ---Som alltid snygga grejor du lägger upp. Schyssta tonartsbyten! Skön takt och fina melodier med mycket känsla och värme.

--- Slut citat ---

tack!

Plinka:
Åh, din musik får mig att smälta! Folkmusik går ju hand i hand med naturen, ängar, värmländska kullar, svenska molniga skyar och mellankoli, men denna blir man verkligen glad av! Du är duktig du!

Tokai:
Underbart att höra riktiga fioler när man sitter här och försöker med samplade dylika. Riktigt skönt att höra.
Coola harmisar!  Blir sugan att bara tanka ner det i Cubase och bygga vidare med sång. Vad sägs?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion