Forum > Färdiga produktioner
CPG - out of the sky
hogge:
Låter som Beatles (som många andra redan konstaterat) och bättre beröm än så kan jag inte ge... En utmärkt liten poplåt således..
cpg:
--- Citat från: hogge skrivet 18.09.2009, 11:19:34 ---Låter som Beatles (som många andra redan konstaterat) och bättre beröm än så kan jag inte ge... En utmärkt liten poplåt således..
--- Slut citat ---
Ojojoj! Tack som fan!
MaxB:
--- Citat från: cpg skrivet 15.09.2009, 23:30:17 ---Fattar ingenting av aalt snack om nån asti.........
--- Slut citat ---
Det låter bra om det här och vi är många som gillar det. Ibland misstänker man att någon tidigare Forummedlem registrerar sig med ett nytt alias att t.ex. Asti reggat ett alias cpg och presenterar nya låtar den vägen.
Då tar det ett tag innan man kan släppa tanken på att det faktiskt inte förhåller sig på det viset. Jag gillar detta Beatles-influerade sound!
Wernborg:
Sorry. Känns som det är mitt fel att tråden spårade ur. Sen kom flera stycken med inlägg som bekräftade att det var ett alias.
Åter till ordningen.
Heja cpg.
cpg:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.09.2009, 13:16:19 ---
--- Citat från: cpg skrivet 15.09.2009, 23:30:17 ---Fattar ingenting av aalt snack om nån asti.........
--- Slut citat ---
Det låter bra om det här och vi är många som gillar det. Ibland misstänker man att någon tidigare Forummedlem registrerar sig med ett nytt alias att t.ex. Asti reggat ett alias cpg och presenterar nya låtar den vägen.
Då tar det ett tag innan man kan släppa tanken på att det faktiskt inte förhåller sig på det viset. Jag gillar detta Beatles-influerade sound!
--- Slut citat ---
Schysst! Får kolla upp mannen asti å se varför ni tror han e ja!
Beatles rules!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida