Forum > Färdiga produktioner

CPG - out of the sky

<< < (8/11) > >>

cpg:

--- Citat från: Tokai skrivet 15.09.2009, 21:06:33 ---Trummorna låter iallafall inte Ringo. Kompet är för rakt, borde vara mer synkoper, trummorna gör det ibland men det andra följer inte med.  John Lennon lite, men säkert en av hundratals han haft liggandes på nån demotejp - men det är inte dåligt ändå - den jämförelsen!
Sen mindre reverb på sången men behåll delayet, om det är nåt sånt.
Gillar körena och tamburinen mycket.
Och inte är det asti, väl? Lite mystik här. Men när jag börjar läsa CPG:s kommentarer så är det nog han, och sen HM:s övertygelse.
"Ja, hon är bra" där sprack sömmen i förklädnanden

--- Slut citat ---
Nä, de e inte Ringo på trummor. De e en gammal trumplug som heter Drum Inferno.
Kul att kör och tamburin gillas....
Fattar ingenting av aalt snack om nån asti.........

Wernborg:
Ho un grande pomodoro in mia tasca. La gradico con formaggio.

:unsure:

Harmonica mike:

--- Citat från: Wernborg skrivet 16.09.2009, 00:06:35 ---Ho un grande pomodoro in mia tasca. La gradico con formaggio.

--- Slut citat ---

eh´..Wernis nu fattar jag inte..?

############################

Hela tråden har spårat ur lite sedan jag skrev mitt förra inlägg - så nu återgår jag till att vara seriös.Fast du ligger överst på första sidan konstant,och det är ju inte fel..Lite avis där.

Du är varmt välkommen till forumet cpg,så rock on mAte.

Mike

cpg:

--- Citat från: Wernborg skrivet 16.09.2009, 00:06:35 ---Ho un grande pomodoro in mia tasca. La gradico con formaggio.

--- Slut citat ---

Fattar noll......

cpg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 16.09.2009, 00:28:54 ---

--- Slut citat ---

eh´..Wernis nu fattar jag inte..?

############################

Hela tråden har spårat ur lite sedan jag skrev mitt förra inlägg - så nu återgår jag till att vara seriös.Fast du ligger överst på första sidan konstant,och det är ju inte fel..Lite avis där.

Du är varmt välkommen till forumet cpg,så rock on mAte.

Mike

--- Slut citat ---

Tack!
De ha vatt en del konstiga comments............

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion