Forum > Färdiga produktioner

CPG - out of the sky

<< < (4/11) > >>

Åsa:
Jamenvisst! Väldigt bekant är det ju  ;), och väldigt bra! (här yrade jag nåt om rörigt men det stod inget om det såg jag sen haha. Så nä, det händer mkt på ett snyggt sätt.. menar jag då, bla bla)  En riktigt bra låt, och snyggt sjunget  :D

Måste säga att den dialektala touchen på det engelska uttalet gjorde sig mycket bra  B)

Vill också höra mer av detta

hejsvejs!

cpg:

--- Citat från: equality skrivet 14.09.2009, 23:41:54 ---
--- Citat från: cpg skrivet 14.09.2009, 23:19:46 ---
The Rutles? Hette den inte "Magical Mistery Tour"?

--- Slut citat ---

Monty Pythons Beatlesparodi

--- Slut citat ---

Ja, hon va bra!

cpg:

--- Citat från: Åsa skrivet 14.09.2009, 23:59:20 ---Jamenvisst! Väldigt bekant är det ju  ;), och väldigt bra! (här yrade jag nåt om rörigt men det stod inget om det såg jag sen haha. Så nä, det händer mkt på ett snyggt sätt.. menar jag då, bla bla)  En riktigt bra låt, och snyggt sjunget  :D

Måste säga att den dialektala touchen på det engelska uttalet gjorde sig mycket bra  B)

Vill också höra mer av detta

hejsvejs!

--- Slut citat ---
Gött att det gillas!
Dialektal touch - nej, nån sån plug använder jag inte! Bara lite reverb/delay.....

Harmonica mike:
Tjenare Asti.

Ja det finns väl nån anledning till att du har ett alter ego  :D,men så lite kommentarer har du väl inte på dina låtar så du måste kommentera dig själv  :P :lol:

Nåväl,det oooar lite om basen i mixen.Skära lite där,annars störde jag mig inte på nåt,tycker det funkar rätt bra.Skönt med skånskan på engelska,det gillade jag!

Låten är väl inte min påse direkt,så jag uttalar mig inte om den.Bra utfört/lirat/mixat dock på alla plan.

Rock on mate

Mike

cpg:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.09.2009, 15:55:49 ---Tjenare Asti.

Ja det finns väl nån anledning till att du har ett alter ego  :D,men så lite kommentarer har du väl inte på dina låtar så du måste kommentera dig själv  :P :lol:

Nåväl,det oooar lite om basen i mixen.Skära lite där,annars störde jag mig inte på nåt,tycker det funkar rätt bra.Skönt med skånskan på engelska,det gillade jag!

Låten är väl inte min påse direkt,så jag uttalar mig inte om den.Bra utfört/lirat/mixat dock på alla plan.

Rock on mate

Mike

--- Slut citat ---
Verka som ni förväxlar mej med nån annan!
Ljudkortet ja använder är ett RME och inte Alter Ego, har aldrig hört talas om de!
Skånska stämmer inte heller - ja e från Småland!
Kul i alla fall att du tycker det e bra utfört....

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion