Forum > Demolåtar
mahan - SPINNING OF THE BOTTLE
jonnerstone:
Jomenvisst det här e väl bra...lite förutsägbart och traditionellt men klart väl utfört. Fast jag måste nog säga att jag är lite besviken än så länge. Jag hade förväntat mig en ny Mahan med lite mer spännade musik, korsningar av musikstilar och sammanvävande av olika världar efter din syntherövringar du gjorde när du var enarmad. Du halkade lixom genast tillbaka i det klassiska Mahan soundet. Fram med experimentlustan och väv ihop dina nyfunna synthtalanger med det mer klassiska så får vi nog höra nåt riktigt gött och spännande här på KR.
Väntar....................... ....................... :wub: :D
Micke
mahan:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 14.09.2009, 14:06:12 ---Jomenvisst det här e väl bra...lite förutsägbart och traditionellt men klart väl utfört. Fast jag måste nog säga att jag är lite besviken än så länge. Jag hade förväntat mig en ny Mahan med lite mer spännade musik, korsningar av musikstilar och sammanvävande av olika världar efter din syntherövringar du gjorde när du var enarmad. Du halkade lixom genast tillbaka i det klassiska Mahan soundet. Fram med experimentlustan och väv ihop dina nyfunna synthtalanger med det mer klassiska så får vi nog höra nåt riktigt gött och spännande här på KR.
Väntar....................... ....................... :wub: :D
Micke
--- Slut citat ---
Tjou Micke!
Det var armen som blev opererad, inte huvvet! :lol: :D
Skitkul kommentar som innehåller delar som ger mig mer självförtroende och grym stolthet, särskilt när jag läser tre ord: "klassiska Mahan soundet"! :wub: Men skall sägas att syntherna inte är begravda känns bara så jättekul att lira gura igen. Men det kommer mera, hold on man! :)
Takk o båkk för lyssning o värmande kommentar! :)
h. johan
jonnerstone:
--- Citat från: mahan skrivet 14.09.2009, 14:13:52 ---
Det var armen som blev opererad, inte huvvet! :lol: :D
--- Slut citat ---
:lol: :lol:
Kör hårt...det kommer att bli lysande!! :)
mahan:
--- Citat från: jonnerstone skrivet 14.09.2009, 14:06:12 ---Jag hade förväntat mig en ny Mahan med lite mer spännade musik, korsningar av musikstilar och sammanvävande av olika världar
--- Slut citat ---
Tjou Micke!
För klarhetens skull, är det nåt typ detta som du saknar då:
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=4737.msg45393#msg45393
h. johan
Clemens:
Tjena Mahan!
Får väl anta att armen fungerar nu :) Skall avlyssnas live på någon rökig pub, om det nu finns några rökiga pubar nu för tiden...
Grymt drag och härligt klös i rösten! ! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida