Forum > Demolåtar

Avslappnad - Erykah

(1/3) > >>

Avslappnad:
Kollade på Blues Brothers 2000 och hittade lite inspiration av Träskdrottningen på slutet. Vet inte riktigt vart den ska ta vägen, vissa delar är skissartade, andra känns mer klara. Kanske just du har ett tips?

Erykah

[mp3=200,20,0,center]http://www.oceanmusic.se/early/Erykah-07.mp3[/mp3]

Om ni undrar över bruset som kommer och går, så beror det på att jag inte har betalt (än) för orgeln, VB3. Låter riktigt bra så plånboken åker nog upp i helgen. :)

cykeln:
Du är då flitig!
Snygg orgel och elpno
och bas
Cymbalen något för hög
Oj oj nu är det som avancerad jazz på Faching - cool blås - Den delen är riktigt nice
Mitt tips får bli att utveckla något tema till i den delen

spacetrucker:
Rätt kul denna..faktiskt så blir den bättre och bättre. Låten växer liksom. Det enda jag personligen inte riktigt gillar är Ez-soundet... för jag antar att det är EzDrummer du använt. Eller egentligen är det nog bara virvelns ljud jag inte gillar. Hammonden e fin :)

Space

zorrow:
Låter bra. Tycker bäst om partierna med trummor och blås. Ibland står låten lite still i mitt tycke. Den tappar liksom kraft då. Så mitt råd: håll igång tempot!

Harmonica mike:
Jo men för tusan JT,bra ansats här.Skön orgel!

Lite väl ezigt ljud från drumsen,får jag rekommendera vintage  :)Blir tvungen att dra ned denna och lyssna lite mer,gillade det som sagt.Finns potencial här helt klart.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion